Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sony a McDonald’s nabídnou stahování hudby při koupi BigMaců

Redakce MAM4. 6. 2004

Firmy Sony a McDonald’s umožní přes léto v Evropě a Severní Americe stahování hudby při koupi BigMaců. Společnosti kvůli tomu založily alianci, kterou dnes představily. Každý zákazník, který si u McDonald’s koupí Big Mac Extra Value Meal získá přístupový kód k jedné písni zdarma v internetové hudební prodejně Connect od Sony. Přístup k ní je na adrese www.connect.com.
Jde o další propojení rozšířené spotřební značky s technologickou firmou, které má propagovat rodící se trh s elektronickou hudbou. Snahou aliance je odlákat teenagery od služeb s neplaceným stahováním hudby, jakými jsou například Kazaa a WinMX.
Propagace nové služby McDonald’s začne v úterý 8. června ve Spojených státech, Portoriku a Kanadě. Počátkem července se “Big Mac Meal Tracks” rozšíří také do Francie, Německa a Británie. V reklamní kampani se objeví popový zpěvák Justin Timberlake, napsala agentura Reuters.
Hudební průmysl se snaží, aby se trh s elektronickou hudbou stal stejně rozšířený jako prodej kompaktních disků, který pokračuje v poklesu vlivem neplacené výměny písní na internetu.
Sony zavedla v květnu v Severní Americe elektronický prodej hudby pod názvem Connect poté, co na trh vstoupily služby iTunes od Apple a inovovaný Napster od společnosti Roxio. Koncem června má jít Connect do Francie, Německa a Británie. Poté budou následovat severské státy, země Beneluxu a Španělsko.
Sony doufá, že jí Connect pomůže zvýšit prodej přenosných přehrávačů. Podle analytiků může spojení známé značky restaurací rychlého občerstvení dobrou reklamou pro placené stahování hudby. Vyjádřil se tak například analytik londýnské společnosti Jupiter Research.

×

V Brně začíná mezinárodní veletrh Autotec

Starší článek

Řetězec KFC urovnal spor s úřady ohledně klamavé reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více