Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sledovanost zápasu Česka s Němci překonala dosavadní rekord

Redakce MAM24. 6. 2004

Poslední třetí utkání českého fotbalového týmu na mistrovství Evropy přilákalo před televizní obrazovky ještě více diváků, než v předchozích duelech, a to i přesto, že postup měl český tým již zajištěn. Středeční utkání s Německem zhlédlo 1,766 milionu diváků, tedy 20,8 procent dospělé populace. “Tím byl překonán rekord ve sledovanosti dosavadních přenosů z letošního Eura,” sdělil mluvčí ČT Martin Krafl.
Stočtyřicetiminutový přímý přenos utkání, v němž Češi zvítězili 2:1, tak v průměru sledovalo 47 lidí z každé stovky, kteří měli zapnutou obrazovku. Více pozornosti přitáhnul druhý poločas, který poprvé zhlédlo přes dva miliony lidí – 2,048.000 diváků, což je 24,1 procent dospělé populace, podíl sledovanosti se tak vyšplhal na 58 procent. První poločas utkání sledovalo 1,919 milionu diváků, tedy 22,6 procent dospělých, což znamenalo 47 lidí z každé stovky před televizní obrazovkou.
Utkání Nizozemců s Lotyši, které se hrálo ve stejný čas, odvysílala ČT ze záznamu po skončení duelu Česka s Německem. Na záznam se podívalo 344 000 diváků, tedy 4,1 procent dospělé populace. Podíl na publiku činil 31 procent.
V průběhu zápasů základních skupin byly nejsledovanější zápasy českého týmu. První duel s Lotyšskem vidělo 1,244 milionu diváků, při měření sil s Nizozemskem jich bylo ještě o 200 000 více – 1,451 milionu. Z ostatních utkání lákal nejvíce pondělní zápas Chorvatů s Angličany, který vidělo 962 000 diváků, na úterní rozhodující zápas mezi Dánskem a Švédskem se dívalo jen o málo méně diváků – 944 000.

×

Telecom dostal od ČTÚ licenci na digitální televizi

Starší článek

Zvítězili četníci

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více