Šéfredaktorem Playboye se stal novinář Petr Pravda z MF Dnes

16. 6. 2004 15:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Magazín pro muže Playboy má nového šéfredaktora. Stal se jím novinář Petr Pravda, který doposud pracoval v zahraniční redakci MF Dnes. V pozici nahradí Svena Bohdeho.
„Úkolem nového šéfredaktora bude přinášet našim čtenářům co nejkvalitnější obsah, ale i dokonalou a vzrušující zábavu,“ sdělil generální ředitel vydavatelství Axel Springer Praha Ivan Ševčík.
Playboy je měsíčník určený mužským čtenářům mezi 25 až 50 lety. V české mutaci vycházel podle informací z roku 2002 v nákladu 30 000 výtisků.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.