Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Sanoma chce prodat odborné časopisy

Redakce MAM7. 6. 2004

Vydavatelství Sanoma Magazines Praha se rozhodlo nabídnout k prodeji své odborné časopisy (segment B2B). Informaci M&M potvrdil ředitel vydavatelství Petr Rasocha. “Sanoma je významným evropským vydavatelem konzumních časopisů a odborné tituly tak nejsou naší prioritou,” zdůvodnil krok vydavatelství s tím, že rozhodnutí se vztahuje výlučně na Českou republiku. V následujících dnech chce vydavatelství oslovit možné kupce. Podle Petra Rasochy již Sanoma potenciální zájemce vytipované má, jejich jména však zveřejňovat nechce.
Portfolio odborných titulů Sanomy tvoří časopis zaměřený na marketing, reklamu a média Strategie a dále pak magazíny z oblasti zdravotnictví (Sestra, Zdravotnické noviny, Postgraduální medicína). Všechny uvedené tituly dříve vydávala společnost Strategie a tehdejší vydavatelství Mona (nyní Sanoma Magazines Praha) je zakoupilo v roce 1999.
Ředitel Sanomy odhaduje, že by se celý prodejní proces mohl odehrát v řádu týdnů, maximálně měsíců. S variantou, že by se B2B tituly Sanomy nepodařilo v odpovídající lhůtě prodat, vydavatelství počítá. “V tom případě bychom pokračovali dál a zkusili časopisy prodat v jiném časovém rozpětí,” uvedl v rozhovoru pro týdeník Marketing & Media.
Celkové inzertní výkony vydavatelství Sanoma dosáhly v loňském roce podle monitoringu A-Connectu 565 mil. Kč. Velkou měrou se však na nich podílely konzumní časopisy. Inzertní příjmy čtyř odborných titulů Sanomy dosáhly v loňském roce podle monitoringu celkem 88,7 mil. Kč.

-Martina Vojtěchovská-

×

zrcadlo

Starší článek

Insight zkoumal benzinky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více