Ringier ČR loni zdvojnásobil zisk

23. 6. 2004 15:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Ringier ČR loni meziročně zdvojnásobila zisk na 218,8 milionu korun. S výsledky hospodaření seznámilo vedení společnosti. Obrat Ringieru ČR loni stoupl na 1,63 miliardy korun z 1,33 miliardy v roce 2002.
Ringier ČR vydává v tuzemsku celkem osm titulů. Prodejně nejúspěšnější je bulvární deník Blesk a jeho odnože Nedělní Blesk a Blesk pro ženy; ten však začal Ringier vydávat teprve v dubnu letošního roku. Loňskou významnou akvizicí byla koupě deníku Sport. Dále český Ringier vydává časopisy Reflex a ABC a magazíny Týdeník televize, TV Revue a TV Plus. Vydavatelství působí na českém trhu od roku 1991, deník Blesk začalo vydávat o rok později.
Celé vydavatelství Ringier AG loni hospodařilo s čistým ziskem 43,2 milionu švýcarských franků (CHF), to je o 10,2 procenta více, než v roce 2002. Obrat vydavatelství poklesl proti roku 2002 o 2,1 procenta na 1,01 miliard CHF z 1,03 miliard CHF.
Švýcarské vydavatelství Ringier AG působí kromě domácího prostředí v pěti zemích střední a východní Evropy – vedle Česka na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a od loňského roku také v Srbsku. V těchto zemích vlastní mimo jiné šest bulvárních deníků.
V evropských zemích loni činil obrat vydavatelství 227,3 milionu CHF, zatímco o rok dříve to bylo 167,6 milionu CHF. Naopak v Asii, kde také společnost působí, její obrat loni klesl na 45 milionů CHF z 46,4 milionu CHF v roce 2002.
Pod hlavičkou Ringier působí i televizní produkční společnost, jejíž obrat činil v loňském roce 42,4 milionu CHF. „V žádné zemi, kde jsme zastoupeni, nebudeme investovat do televizních stanic,“ řekl předseda představenstva Ringier AG Michael Ringier.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.