Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Řetězec KFC urovnal spor s úřady ohledně klamavé reklamy

Redakce MAM4. 6. 2004

Americký řetězec rychlého občerstvení Kentucky Fried Chicken urovnal spor, který vedl s regulačními úřady ve Spojených státech. Ve sporu šlo o to, že řetězec v reklamě svá smažená kuřata vydával za zdravé jídlo, vhodné i pro, kteří chtějí držet dietu.
“Vyjednali jsme s nimi tvrdé podmínky pro smírné vyřešení,” řekl k rozhodnutí šéf Federální obchodní komise Timothy Muris. Úřad vyjednal dohodu s nadnárodním koncernem Yum! Brands, jehož je KFC součástí. Řetězec KFC se zavázal, že již nebude svá kuřata v reklamách vydávat za zdravé jídlo.
KFC v jedné z reklam například ukazovalo ženu, jak před svého manžela postavila porci kuřat, když si předtím slíbili, že začnou jíst zdravě. Proti takovému výkladu zdravé výživy se postavily některé organizace propagující zdravý životní styl, píše agentura Reuters.
Řetězec v jiné reklamě svá smažená kuřata ukazoval jako pokrm s nízkým obsahem uhlohydrátů a naopak vysokým podílem bílkovin, což bývá vhodné pro lidi s dietou. Podnik se loni snažil reklamu obhajovat tvrzením, že jeho originální recept na smažená kuřata k zdravějšímu stravování může přispět.
Společnost Yum! Brands vedle KFC provozuje i restaurace Pizza Hut, Taco Bell a Long John Silver. V celém světě má podnik zhruba 33 000 restaurací, v České republice má restaurace KFC, které zde provozuje společnost American Restaurants.

×

Sony a McDonald’s nabídnou stahování hudby při koupi BigMaců

Starší článek

Dolly Buster chce v Česku provozovat digitální televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více