Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Reklama spojená s ME v kopané se odhaduje na půl miliardy

Redakce MAM14. 6. 2004

Mistrovství Evropy v kopané je jednou z největších letošních akcí, které ovlivní reklamní trh. Do médií podle odborníků přiteče za reklamy spojené s fotbalem částka mezi 350 až 500 miliony korun. “Je to jedna z nejvýznamnějších událostí, které reklamní a mediální trh letos potká. Z českého pohledu však je letošní mistrovství světa v hokeji důležitější,” řekl marketingový ředitel agentury ARBOmeida Štěpán Wolde.
Podle Woldeho se částka spojená s reklamou bude pohybovat mezi 350 a 500 miliony korun. S tím souhlasí i Jiří Mikeš z Asociace komunikačních agentur (AKA). “Můj skromný odhad je, že by to mohlo být tak půl miliardy,” řekl. Wolde i Mikeš však upozorňují, že se výše částky spojené s reklamou bude odvíjet od případných úspěchů českého fotbalového týmu – čím dále se fotbalisti dostanou, tím větší bude zájem inzerentů investovat do další reklamy.
Odhady, kolik letos celkem půjde na reklamu, se pohybují kolem 17 miliard korun. Větší význam pro inzerenty však měl domácí šampionát v hokeji. “A to proto, že bylo v ČR, protože je hokej dlouhodobě úspěšný…i proto, že hokej v ČR přitahuje oproti fotbalu přitahuje více domácích středně velkých inzerentů,” uvedl Wolde, podle něhož je fotbal doménou velkých mezinárodních inzerentů.
Agentura ARBOmedia vyprodala v souvislosti s fotbalem veškerý reklamní čas na ČT. Oproti hokejovému mistrovství jsou však vysílací práva na fotbalový šampionát prodávána rovnou se sponzory. “Proto jsem letos sponzoring fotbalu nemohli prodávat,” uvedl Wolde.
Významných událostí pro inzerenty je letos více než obvykle – kromě fotbalového a hokejového klání se konají i olympijské hry, nezanedbatelný vliv měl i vstup ČR do Evropské unie. “Pokud je v daném roce nějaká událost, rozpočty, které klienti vydávají na reklamy, se automaticky nezvýší o nějakou závratnou sumu. Spíše se koncentrují do určitého období,” poznamenal Wolde.

×

zrcadlo

Starší článek

TNS Factum má jediného vlastníka; jméno mění na Factum Invenio

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více