Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Průzkum: Češi považují za správné odměnit děti za vysvědčení

Redakce MAM30. 6. 2004

Většina Čechů si myslí, že je správné odměnit děti za vysvědčení. Školáci za známky nejčastěji dostávají knihy, hračky nebo sladkosti, méně často pak dražší věci nebo peníze. Dospělí jsou ochotni vynaložit na dárky v průměru 450 korun. Vyplynulo to z červnového průzkumu společnosti STEM/MARK.
Přes 80 procent lidí souhlasí s tím, aby dítě nějaký dárek za své celoroční úsilí dostalo. Ale jen dvě třetiny respondentů uvedly, že se chystají dítě za vysvědčení skutečně odměnit.
Polovina dotázaných považuje za vhodný dárek nějakou drobnost, třeba sladkost nebo hračku. Zhruba pětina lidí dává přednost finanční odměně a desetina dražším dárkům, jako je mobilní telefon nebo kolo. Žádný dárek by dítěti nedalo 17 procent lidí.
Částka vynaložená na dárky za známky se liší podle věku dítěte. Těm nejmenším školákům by rodiče koupili věc v hodnotě 100 až 150 korun. Starší děti mohou dostat dárek až za 500 korun. Šest procent lidí by svého potomka za vysvědčení odměnilo částkou nebo věcí v hodnotě 1000 korun a více.
Dětští psychologové tvrdí, že by děti neměly dostávat drahé dary. Rodiče by s nimi měli spíš strávit společný čas, zajít s nimi do restaurace na oběd, večeři, nebo do cukrárny na zmrzlinu. Dostatečnou odměnou za vysvědčení může být výlet nebo nějaký drobný dárek, který dítěti udělá radost.

Zavřít reklamu

Dvanáct hudebníků založilo nové vydavatelství Brothers Records

Starší článek

Více lákaly zápasy českých hokejistů než fotbalistů

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: TV Nova

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.