Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Propadákem Eura 2004 je zatím T-Mobile, vítězí Hyundai

Redakce MAM21. 6. 2004

Od začátku Eura 2004 do 17. června byla nejviditelnější značkou šampionátu Hyundai. Agentura Initiative ve spolupráci s Margaux Matrix, která využitím počítače vyhodnocuje délku působení jednotlivých značek, sestavily žebříček vizibility všech osmi oficiálních sponzorů ME v kopané. Zmíněný Hyundai dosáhl až o 32 % lepší viditelnost, než je průměr za všechny sponzory. Následuje Master Card (+20 %), Carlsberg (+3 %), pod průměr se dostaly JVC (-7 %), Canon (-9 %), Coca-Cola (-10 %), McDonald’s (-11 %), nejhůře zatím dopadl v globálním měřítku T-Mobile (-19 %).
Do čtvrtka 17. 6. bylo nejsledovanějším přenosem utkání Francie a Anglie, které v 30 zemích vidělo 85 mil. diváků. Utkání ČR s Lotyšskem (bez přestávek) mělo u nás rating 17 %, v peaku na konci zápasu až 23 %, což je téměř 2 mil. diváků. Je to však méně než u srovnatelných zápasů na Euru 2000, kdy u utkání s Nizozemskem, Francií a Dánskem dosáhly průměrné ratingy 24 %, 21 % a 19 %. Agentura Initiative má pro tento jev, který nepodporuje její teorii, že letošní mistrovství předčí Euro 2000, dvě vysvětlení. “Na mnohých veřejných prostranstvích probíhají sublicencované přenosy. Peoplemetry nedokáží zachytit sledovanost mimo domácnosti. A Lotyšsko není natolik atraktivním soupeřem,” říká Heather Bowlerová z Initiative. I tak se ale oproti poslednímu ME v kopané sledovanost zvedla za prvních pět dní o 0,6 % na 9,2 %.

-Juraj Gerbery-

×

Tendr na Lesy vyhrál Dorland

Starší článek

Firma Active ISP koupila zbylý podíl v Globe Internet

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více