Praha má novou ředitelku vztahů s veřejností

2. 6. 2004 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražský magistrát má novou ředitelku odboru pro vztahy s veřejností, bývalou mluvčí Komise pro cenné papíry Radku Procházkovou. Svého mluvčího či mluvčí hlavní město ještě nemá. Výběrové řízení ještě nebylo vyhodnoceno, řekla Yvona Kadeřábková z magistrátu.
Do funkce jmenovala Procházkovou městská rada, a to na základě výběrového řízení. První dva měsíce letošního roku vedla odbor bývalá novinářka a potom mluvčí ministerstva vnitra Gabriela Bártíková. Místo opustila počátkem března. Zdůvodnila to tím, že jí prý vadilo velké množství úřední práce. Řízením odboru byl pak pověřen zástupce ředitele magistrátu Miroslav Sklenář.
Nyní sedmadvacetiletá Procházková pracovala jako mluvčí Komise pro cenné papíry od roku 2000. Letos v únoru místo opustila na vlastní žádost. Před lety působila ve Státním úřadu pro jadernou bezpečnost.
Mluvčí magistrátu byla od října loňského roku Zuzana Maléřová. Do té doby byl úřad po odchodu Martina Kupky devět měsíců bez mluvčího. Funkci Maléřová opustila koncem března, a to především z rodinných důvodů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.