Způsob získávání informací z rozšířené Evropské unie, seznámení s prací bruselských orgánů, ale třeba i seminář o krizovém řízení. To je výběr témat dvoudenní konference nazvané Komunikace v nové Evropské unii, která začala v Praze. „Chceme účastníky naučit, jak fungovat v nové Evropské unii,“ řekla Jennifer Hardieová z agentury Pinnacle, jež konferenci s Mezinárodní asociací Public Relation pořádá.
Účastníci budou jednat nejen o stavu a situaci oboru ve střední a východní Evropě a lobbingu a PR v EU, ale získají i informace o tvorbě firemních sociálně zaměřených programů.
Část programu bude zaměřena na média. V pátečním mediálním panelu, jenž bude věnován práci mezinárodních, regionálních a národních médií, přislíbili účast Steve Williams z BBC World, Randolph Walerius z agentury Dow Jones Newswires, Jeremy Druker z Transitions Online a Michal Klíma z Hospodářských novin.
V Praze se konference koná poprvé a účastní se jí zástupci 17 zemí.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.