PR agentury na konferenci v Praze jednají o práci v rozšířené EU

24. 6. 2004 12:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Způsob získávání informací z rozšířené Evropské unie, seznámení s prací bruselských orgánů, ale třeba i seminář o krizovém řízení. To je výběr témat dvoudenní konference nazvané Komunikace v nové Evropské unii, která začala v Praze. „Chceme účastníky naučit, jak fungovat v nové Evropské unii,“ řekla Jennifer Hardieová z agentury Pinnacle, jež konferenci s Mezinárodní asociací Public Relation pořádá.
Účastníci budou jednat nejen o stavu a situaci oboru ve střední a východní Evropě a lobbingu a PR v EU, ale získají i informace o tvorbě firemních sociálně zaměřených programů.
Část programu bude zaměřena na média. V pátečním mediálním panelu, jenž bude věnován práci mezinárodních, regionálních a národních médií, přislíbili účast Steve Williams z BBC World, Randolph Walerius z agentury Dow Jones Newswires, Jeremy Druker z Transitions Online a Michal Klíma z Hospodářských novin.
V Praze se konference koná poprvé a účastní se jí zástupci 17 zemí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení