Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

PR agentury na konferenci v Praze jednají o práci v rozšířené EU

Redakce MAM24. 6. 2004

Způsob získávání informací z rozšířené Evropské unie, seznámení s prací bruselských orgánů, ale třeba i seminář o krizovém řízení. To je výběr témat dvoudenní konference nazvané Komunikace v nové Evropské unii, která začala v Praze. “Chceme účastníky naučit, jak fungovat v nové Evropské unii,” řekla Jennifer Hardieová z agentury Pinnacle, jež konferenci s Mezinárodní asociací Public Relation pořádá.
Účastníci budou jednat nejen o stavu a situaci oboru ve střední a východní Evropě a lobbingu a PR v EU, ale získají i informace o tvorbě firemních sociálně zaměřených programů.
Část programu bude zaměřena na média. V pátečním mediálním panelu, jenž bude věnován práci mezinárodních, regionálních a národních médií, přislíbili účast Steve Williams z BBC World, Randolph Walerius z agentury Dow Jones Newswires, Jeremy Druker z Transitions Online a Michal Klíma z Hospodářských novin.
V Praze se konference koná poprvé a účastní se jí zástupci 17 zemí.

×

Sněmovna: Poplatky za TV a rozhlas se zatím nezvýší

Starší článek

Telecom dostal od ČTÚ licenci na digitální televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více