Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Plzeňský soud nařídil Korunní zastavit sporný reklamní spot

Redakce MAM17. 6. 2004

Krajský soud v Plzni uložil Karlovarské korunní kyselce, aby zastavila šíření sporné reklamy na její minerálku. Na návrh konkurenčních Karlovarských minerálních vod (KMV) soud v této věci vydal předběžné opatření, informoval mediální zástupce KMV.
Podle názoru KMV reklama útočí na minerální vodu Magnesia z její produkce tím, že se klamavou a zavádějící reklamou snaží přetáhnout spotřebitele k minerální vodě Korunní. To ale odmítá Vladimír Komár, ředitel společnosti Alphaduct, která je exkluzivním distributorem Korunní a napadenou reklamní kampaň připravila.
Podle Komára není ani klamavá, ani neútočí na konkurenční produkt. “Před zahájením kampaně ji posuzovali právníci a neměli výhrady. Spot jsme ukázali asi 100 lidem s tím, že nám sdělí své dojmy. Nezaznamenali jsme jediný podnět, že by je spot odrazoval od pití nějaké jiné konkrétní minerálky,” řekl Komár.
O rozhodnutí krajského soudu zatím nebyl Komár informován. Pokud podle něj ale soud opravdu předběžné opatření vydal, učiní společnost Alphaduct protiopatření a bude se bránit.
Podle generálního ředitele KMV Jana Husáka jde ovšem zjevně o nekalou soutěž zaměřenou na destabilizaci pozice minerální vody Magnesia na trhu. “Svědčí o tom i záměrné použití výrazu magnesium v reklamním spotu, přestože běžně zavedený a používaný český název pro chemický prvek Mg je hořčík,” sdělil v tiskovém prohlášení Husák.
Spot podle KMV záměrně obsahuje nepravdivé tvrzení, když nabádá spotřebitele, aby užívali minerálku Korunní, která má na rozdíl od konkurenčních nápojů vhodnější poměr minerálů, především nižší obsah magnesia, jež ve velkém množství v těle může způsobit necitlivost.
Z tiskového vyjádření KMV vyplývá, že soud nařídil, aby se společnost Karlovarská korunní kyselka zdržela šíření reklamního spotu propagujícího přírodní minerální vodu Korunní prostřednictvím televize, rozhlasu, tisku, internetu, kin, videokazet a elektronických datových nosičů a zajistila jeho stažení ze všech médií.

×

TNS letos čeká rekordní výdaje na reklamu v USA

Starší článek

Sony-BMG by se stala největší nahrávací firmou světa

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více