Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Plzeňský Prazdroj začal se samoregulačním “varováním”

Redakce MAM14. 6. 2004

Plzeňský Prazdroj začal upozorňovat konzumenty, že pití alkoholu je povoleno až od 18 let. Formulka se objevila na reklamách na nové pivo Frisco, kterým chce firma podchytit mladé konzumenty v klubech. Rozhodnutí Plzeňského Prazdroje je dobrovolné, k připojení “varování” k reklamě na alkoholické nápoje výrobce žádný zákon nenutí.
“Plzeňský Prazdroj je zakládajícím členem Iniciativy zodpovědných pivovarů a v souladu s přijatým etickým kodexem iniciativy uplatňuje aktivní samoregulační opatření. Přistoupili jsme k tomu u nově uváděného produktu Frisco proto, že je zaměřen na poněkud jinou cílovou skupinu, než jsou tradiční konzumenti piva (ženy, mladí lidé od 18 let), a především na segment klubů, barů a rekreačních zařízení navštěvovaných mladými lidmi,” řekla M&M Kateřina Louw z tiskového oddělení Plzeňského Prazdroje. Otázka, jestli se podobné upozornění bude objevovat i na reklamách ostatních značek, mezi které patří např. Plzeňský Prazdroj, Gambrinus nebo Velkopopovický Kozel, však zůstala nezodpovězena.
Největší konkurent Prazdroje, Pivovary Staropramen, jež přednedávnem uvedly na trh pivo Osto6 zaměřené na stejnou cílovou skupinu jako Frisco, zatím svého rivala následovat nehodlají. “Naše společnost zmíněnou iniciativu dodržuje, její součástí není povinnost varovat spotřebitele v rámci propagace, že pití alkoholických nápojů je povoleno až od 18 let. V případě Osto6 se jednoznačně jedná o pivo, i když má díky dvojité filtraci jemnější chuť a jemnější pivní vůni. Stále je to značka piva, které patří mezi alkoholické nápoje a nelze jej zaměnit s nealkoholickým, tudíž je omezení povolení konzumace tohoto nápoje od 18 let samozřejmostí,” vysvětlila postoj společnosti Michaela Trýznová z oddělení komunikace.
Samoregulační aktivita Plzeňského Prazdroje sleduje celosvětový trend, kdy se výrobci alkoholu snaží dát najevo dobrou vůli při prosazování prevence v oblasti nadměrné konzumace alkoholu a pití mladistvých. Pivovary a likérky se bojí, že poté, co je ve většině vyspělých zemí postupně zcela omezována propagace cigaret, zaměří se pozornost státních orgánů a občanských iniciativ právě na ně.

-Jindřich Jirásek-

×

Jak se dostat s PR do médií

Starší článek

Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více