Pivo ve Hvězdných válkách se zlatem

24. 6. 2004 17:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Televizní kampaň mediální společnosti OMD na pivo Cristal Beer vyhrála hlavní cenu Media Lions. Vítězné spoty se zaměřily na televizní vysílání seriálu Hvězdné války. Chtějí předejít přepínání na jiný kanál během reklamy. Reklama tak uváděla různé krátké scény z filmu, přičemž si fiktivní postavy vybíraly pivo Cristal. OMD se o kampani vyjádřila, že byla úspěšná. Daný TV kanál začal tuto strategii využívat i pro jiné filmy.

-Katarína Synaková-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.