Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

Redakce MAM14. 6. 2004

Ve dnech 4. a 5. června 2004 proběhlo v Norimberku, v sídle společnost Gfk AG zasedání Media Boardu této společnosti angažující se v oblasti výzkumu trhu. Mediálního semináře se zúčastnilo více jak 40 nejvýznamnějších zástupců jednotlivých členů GfK Group z oblasti výzkumu médií.
V rámci jednání představili zástupci společnosti GfK Praha projekt měření venkovní reklamy Outdoor Media Projekt. O tento projekt měření venkovní reklamy projevili velký zájem především zástupci britské GfK Media Ltd., GfK Polonia a IHA-GfK ze Švýcarska. Oceněna byla především komplexnost projektu včetně klientského SW DATAPlan Outdoor a jeho výzkumná kvalita.
„Téma měření venkovní reklamy je v současné době aktuálním tématem téměř v celé Evropě. Po seznámení s projektem OUTDOOR Media Projekt budeme aktivně zvažovat možnosti implementace tohoto systému na našem trhu,“ uvedla Agnieszka Sora, generální ředitelka Gfk Polonia.
Podle Prokopa Eremiáše, Media Research Specialisty GfK Praha jde o potvrzení, že projekt zcela odpovídá mezinárodním požadavkům trhu a navíc je schopen obstát i v mezinárodním měřítku. GfK Praha v nejbližší době začne připravovat konkrétní model implementace Outdoor Media Projektu v dalších zemích Evropy, které o něj projevili zájem.
Na 3. čtvrtletí letošního roku je navíc připravováno zkvalitnění celého systému. „Nástroj šetření demografických a spotřebních charakteristik pasantů OTG doplníme o možnost opakovaného kontaktu,“ uvedl pro M&M specialista na mediální výzkum GfK Praha Prokop Eremiáš.

-sch-

×

Plzeňský Prazdroj začal se samoregulačním “varováním”

Starší článek

Na internetu stále boduje zahraniční dovolená

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více