Outdoor Media Projekt vzbudil zájem

14. 6. 2004 11:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Ve dnech 4. a 5. června 2004 proběhlo v Norimberku, v sídle společnost Gfk AG zasedání Media Boardu této společnosti angažující se v oblasti výzkumu trhu. Mediálního semináře se zúčastnilo více jak 40 nejvýznamnějších zástupců jednotlivých členů GfK Group z oblasti výzkumu médií.
V rámci jednání představili zástupci společnosti GfK Praha projekt měření venkovní reklamy Outdoor Media Projekt. O tento projekt měření venkovní reklamy projevili velký zájem především zástupci britské GfK Media Ltd., GfK Polonia a IHA-GfK ze Švýcarska. Oceněna byla především komplexnost projektu včetně klientského SW DATAPlan Outdoor a jeho výzkumná kvalita.
„Téma měření venkovní reklamy je v současné době aktuálním tématem téměř v celé Evropě. Po seznámení s projektem OUTDOOR Media Projekt budeme aktivně zvažovat možnosti implementace tohoto systému na našem trhu,“ uvedla Agnieszka Sora, generální ředitelka Gfk Polonia.
Podle Prokopa Eremiáše, Media Research Specialisty GfK Praha jde o potvrzení, že projekt zcela odpovídá mezinárodním požadavkům trhu a navíc je schopen obstát i v mezinárodním měřítku. GfK Praha v nejbližší době začne připravovat konkrétní model implementace Outdoor Media Projektu v dalších zemích Evropy, které o něj projevili zájem.
Na 3. čtvrtletí letošního roku je navíc připravováno zkvalitnění celého systému. „Nástroj šetření demografických a spotřebních charakteristik pasantů OTG doplníme o možnost opakovaného kontaktu,“ uvedl pro M&M specialista na mediální výzkum GfK Praha Prokop Eremiáš.

-sch-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení