Oskar pokryl Nuselský most
Mobilní operátor Český Mobil provozující síť Oskar i nadále sází na netradiční formy outdoorové prezentace. V rámci pokračující kampaně s mottem „Jsme posedlí pokrytím“ byla od úterního rána zahalena do známého červeného motivu významná pražská dopravní tepna – Nuselský most, resp. ochranné zábradlí jeho horní části sloužící motoristům.
Podle údajů operátora má jedna pokrytá strana mostu rozměry 450 x 3 metry a celková plocha použité fólie činí 7,5 tisíce metrů čtverečních. Most balilo do fólie 35 lidí celkem 12 hodin.
„Podle dostupných informací byl Nuselský most použit k takto velké reklamní kampani poprvé od roku 1973, kdy byl postaven. Naším primárním cílem ale rozhodně není snaha dosáhnout zápisu do příslušných rekordních statistik, jak s ohledem na velikost motivu, tak i využití této stavby,“ vyvrací spekulace mluvčí Oskara Petr Šindler.
Zvýšená pozornost byla v tomto případě věnována i bezpečnosti. „Od začátku instalace na mostě nepřetržitě přítomná bezpečnostní služba, která pokrytí kontroluje,“ dodává Petr Šindler.
V rámci kampaně zdůrazňující pokrytí signálem využil Oskar mj. autobusové čekárny, zabalil také 500 kusů billboardů, 40 nosičů formátu backlight či 113 přístřešků na nákupní vozíky u hypermarketů. Dolep loga a headline na původně pouze zabalené plochy proběhl tehdy až od druhého týdne kampaně.
Více o netradičních out-of-home kampaních Oskara i dalších zadavatelů v M&M 22/2004.
-sch-