Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Oskar pokryl Nuselský most

Redakce MAM29. 6. 2004

Mobilní operátor Český Mobil provozující síť Oskar i nadále sází na netradiční formy outdoorové prezentace. V rámci pokračující kampaně s mottem „Jsme posedlí pokrytím“ byla od úterního rána zahalena do známého červeného motivu významná pražská dopravní tepna – Nuselský most, resp. ochranné zábradlí jeho horní části sloužící motoristům.
Podle údajů operátora má jedna pokrytá strana mostu rozměry 450 x 3 metry a celková plocha použité fólie činí 7,5 tisíce metrů čtverečních. Most balilo do fólie 35 lidí celkem 12 hodin.


„Podle dostupných informací byl Nuselský most použit k takto velké reklamní kampani poprvé od roku 1973, kdy byl postaven. Naším primárním cílem ale rozhodně není snaha dosáhnout zápisu do příslušných rekordních statistik, jak s ohledem na velikost motivu, tak i využití této stavby,“ vyvrací spekulace mluvčí Oskara Petr Šindler.


Zvýšená pozornost byla v tomto případě věnována i bezpečnosti. „Od začátku instalace na mostě nepřetržitě přítomná bezpečnostní služba, která pokrytí kontroluje,“ dodává Petr Šindler.

V rámci kampaně zdůrazňující pokrytí signálem využil Oskar mj. autobusové čekárny, zabalil také 500 kusů billboardů, 40 nosičů formátu backlight či 113 přístřešků na nákupní vozíky u hypermarketů. Dolep loga a headline na původně pouze zabalené plochy proběhl tehdy až od druhého týdne kampaně.

Více o netradičních out-of-home kampaních Oskara i dalších zadavatelů v M&M 22/2004.
OSKARNUSELSKYMOST2 ()


OSKARNUSELSKYMOST1 ()
-sch-


 

×

McCann vyhrál Viagru

Starší článek

Dvanáct hudebníků založilo nové vydavatelství Brothers Records

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více