Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Opalovací kosmetika – lékárny jsou pro bohatší

Redakce MAM14. 6. 2004

Už nastala sezona?
Ano. Ale v letošním roce je nástup sezony vzhledem k chladnějšímu počasí opožděnější a také nárůsty prodejů jsou ve srovnání s loňskem velmi mírné. Většinou se prodeje začnou zvedat již v dubnu a kulminují v letních měsících, kdy se lidé pohybují na slunci a rovněž jezdí na dovolenou. Nástup sezony ale silně závisí na počasí. V ostatních měsících jsou prodeje nízké.
Čím se liší ti, co nakupují v lékárnách, od spotřebitelů kupujících opalovací kosmetiku např. v obchodních sítích?
V lékárnách spotřebitelé očekávají určitou kvalitu přípravků, za kterou jsou ochotni zaplatit vyšší cenu. Proto je největší poptávka po produktech střední a vyšší cenové kategorie. Již delší dobu zaznamenáváme nárůst zájmu především o přípravky s vyšším faktorem a také stoupá zájem o kvalitní dětskou opalovací kosmetiku s vyššími faktory. Domnívám se, že tato orientace na kvalitu opalovací kosmetiky je způsobena i tím, že v současné době jsou spotřebitelé jednak lépe informováni o bezpečném pobytu na slunci, a bohužel také růstem nebezpečí a rizika, které nám při opalování hrozí.
Kdo u vás nejčastěji nakupuje?
Zákazníky jsou většinou ženy s vyšším vzděláním a alespoň průměrnými příjmy.
Jaké kupují nejčastěji značky?
Především speciální lékárenské značky. Přípravky ze střední cenové kategorie značek Altermed, Daylong a Dr. Müller. Ve vyšší cenové kategorii pak samozřejmě Vichy a La Roche Posay.
Jaká mohou mít tyto značky u vás in-store promotion?
Na Lékárnách Lloyds mohou být vybrané značky prezentovány pouze po předchozí centrální dohodě s marketingovým oddělením. Možnosti jsou poměrně široké, je však třeba je vždy s dostatečným předstihem konzultovat.
Co očekáváte od letošní sezony?
Další nárůst zájmu o kvalitní kosmetiku. Také se domnívám, že spotřebitel bude informace o bezpečném opalování a poradenství při nákupu solární kosmetiky vyhledávat stále více v lékárnách, jež mu v tomto směru mohou nabídnout vysoce seriózní služby.


12_Kolarova_Eva_7.jpg ()
Vyšší cenová kategorie. “Na lékárnách jsou nejvíce prodejné speciální lékárenské značky: Altermed, Daylong a Dr. Müller,” říká Eva Kolářová, marketingová a purchasing manažerka Lékáren Lloyds.

×

Výkonná rada APRA ve staronovém složení s novou předsedkyní

Starší článek

Reklama spojená s ME v kopané se odhaduje na půl miliardy

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Vydavatelství A 11 vstoupilo do segmentu křížovek. Luštění zažívá …

Společnost A 11 začala vydávat tři nové křížovkářské magazíny s klasickým švédským luštěním: sorry křížovky s vtipnou tajenkou za 39 korun, Mladý svět…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

VIDEO: Místo kontejneru obývák. Kanada vyvrací mýty o obchodu s lidmi

Vládní kampaň vytvořená ve spolupráci s agenturou Banfield bojuje s tím, že v Kanadě každou třetí oběť obchodování s lidmi…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Být stále mlád je v marketingu zadara

Letos to je dvacet let od chvíle, kdy mne vysoká škola vyslala vstříc osudu. Mohu tedy prohlásit, že pracuji dvacet let v marketingu. Co…
1. 3. 202126. 2. 2021
Newsletter

Ceny SDGs jsou otevřené pro přihlášky, čas je do konce března

Asociace společenské odpovědnosti v letošním roce pořádá již pátý ročník Cen SDGs. Ty oceňují inovativní projekty, jež naplňují globální cíle…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více