Nový časopis pro stavitele

7. 6. 2004 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Jaga připravuje nový časopis určený odborníkům ve stavebnictví. Titul se jmenuje ASB (architektura, stavebnictví, bydlení) a má být jakousi revue českého stavebnictví a architektury. Věnovat se bude především lidem v českém stavebnictví. První číslo nového časopisu vyjde v průběhu září, kdy také proběhne jeho uvedení na veletrhu ForArch v Praze. „Jsme si vědomi toho, že vstupujeme do segmentu, kde je obrovská konkurence, ale takový formát na českém trhu doposud chybí. Máme již pozitivní zkušenosti s vydáváním tohoto časopisu na Slovensku, kde je jedničkou na trhu,“ řekl M&M zástupce vydavatele Peter Halász. Společnosti skupiny Jaga se od roku 1992 zabývají vydáváním publikací a časopisů z oblasti stavebnictví, architektury a bydlení. Po akvizicích na slovenském trhu o časopisy Môj dom a ASB posílila Jaga v roce 2003 své portfolio i na českém trhu, a to měsíčníkem o bydlení Home.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.