Novartis komunikuje s Hispánci

7. 6. 2004 11:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Farmaceutická společnost Novartis finišuje v USA tendr na svou první hispánskou reklamní agenturu. Jde tak o rekord na latinském trhu, jelikož farmaceutické společnosti věnují méně než 1% prostředků ze svého reklamního rozpočtu zaměřením na latinskoamerické spotřebitele. Ke změně statu quo přispěl fakt, že hispánské reklamní agentury a média upřednostňující španělštinu se letos výrazně zaměřily na farmaceutický průmysl.

-kat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.