Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Největší promotion 2004 v ČR bude spojené s ME ve fotbale

Redakce MAM7. 6. 2004

Patrně největší projekt svého druhu v ČR s názvem Portugalsko ME 2004 live představuje vysílání přímých přenosů z fotbalového mistrovství ve 12 městech ČR. Promotion za účasti generálních partnerů značky Gambrinus (ze skupiny Plzeňský Prazdroj) a finanční skupiny ING připravila společnost Event Concept. Jádrem promotion jsou velkoplošné obrazovky na náměstích a nejfrekventovanějších veřejných prostranstvích v Olomouci, Liberci, Karlových Varech, Hradci Králové, Jihlavě, Plzni, Brně, Ostravě, Teplicích, Českých Budějovicích, Zlíně a Pardubicích. Zahrnuty jsou tak všechny kraje s výjimkou Středočeského a hlavního města. V závislosti na úspěchu české reprezentace se celkově uskuteční 12 až 24 akcí s odhadovanou návštěvností 200 tisíc lidí. Součástí každé akce je doprovodný zábavní program (soutěže, pozdravy reprezentantů, chat, hudební produkce apod.). V jejím průběhu budou vysílány také spoty partnerů a bude zajištěna i další forma propagace. Projekt je podpořen rovněž spoluprací s Českou televizí. Co se týká Prahy, kde se odehrávala bitva mezi Eurotelem a T-Mobile o přenosy na Staroměstském náměstí (viz M&M 17/2004), tak tato plocha, jak M&M potvrdili pracovníci magistrátu, nakonec připadne Eurotelu. Ten již rovněž uzavřel smlouvu s Českou televizí, což za ČT potvrdila Jarmila Švorcová. T-Mobile pak podle oficiálního vyjádření instaluje velkoplošnou obrazovku na pěší zóně Anděl, avšak puštěna bude pouze do 22 hodin. Na Václavském náměstí žádné aktivity spojené s ME ve fotbale nebudou probíhat.

-Bohuslav Bohuněk-

×

ČT měla důkazy o uplácení, vysílat se jí nechtělo

Starší článek

České aerolinie pozastavily tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více