Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Nejsledovanější francouzské televizi díky příjmům z reklamy vzrostl zisk

Redakce MAM9. 6. 2004

Zisk provozovatele nejsledovanější francouzské televizní stanice TF1 v prvním čtvrtletí letošního roku stoupl o 17,3 procenta díky nárůstu příjmů z reklamy. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce března se zvýšil na 69,9 milionu eur z loňských srovnatelných 59,6 milionu eur.
Provozní zisk vzrostl o 26,1 procenta na 131,5 milionu eur. Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali růst čistého zisku o 20 procent a provozního o 15 procent.
Již v dubnu TF1 oznámila, že její příjmy z reklamy v prvním čtvrtletí stouply o 6,1 procenta na 425,1 milionu eur. Příjmy z reklamy jsou hlavním zdrojem příjmů společnosti. “Vzhledem k reklamnímu prostředí a širokému publiku, kterému se kanál TF1 těší, čisté příjmy z reklamy by v prvním pololetí 2004 měly stoupnout o pět až šest procent,” dodala firma ve svém prohlášení.
V TF1 vlastní podíl 40 procent telekomunikační a stavební skupiny Bouygues.

×

Na špici slovenských deníků a týdeníků je list Nový čas

Starší článek

Nova chystá seriál z novinářského prostředí

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více