Nejsledovanější francouzské televizi díky příjmům z reklamy vzrostl zisk
Zisk provozovatele nejsledovanější francouzské televizní stanice TF1 v prvním čtvrtletí letošního roku stoupl o 17,3 procenta díky nárůstu příjmů z reklamy. Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce března se zvýšil na 69,9 milionu eur z loňských srovnatelných 59,6 milionu eur.
Provozní zisk vzrostl o 26,1 procenta na 131,5 milionu eur. Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali růst čistého zisku o 20 procent a provozního o 15 procent.
Již v dubnu TF1 oznámila, že její příjmy z reklamy v prvním čtvrtletí stouply o 6,1 procenta na 425,1 milionu eur. Příjmy z reklamy jsou hlavním zdrojem příjmů společnosti. “Vzhledem k reklamnímu prostředí a širokému publiku, kterému se kanál TF1 těší, čisté příjmy z reklamy by v prvním pololetí 2004 měly stoupnout o pět až šest procent,” dodala firma ve svém prohlášení.
V TF1 vlastní podíl 40 procent telekomunikační a stavební skupiny Bouygues.