Nejčtenějším deníkem v prvním čtvrtletí roku 2004 zůstává Nový Čas s 23 %.
Vyplývá to z výzkumu MML – TGI, Median SK, který realizovali na reprezentativním vzorku 2322 respondentů od 5. ledna do 25. dubna. Druhým nejčtenějším deníkem je Pravda s 11 %, třetím SME (Práca) s deseti procenty.
Pět procent Slováků čte Šport, 4 % Korzár, 3 % čtenářů věnují pozornost maďarskému Új Szó nebo Národnej obrode. Mezi týdeníky dominuje Plus 7 dní s 17 %, následuje Markíza s 12 % a Nový čas pro ženy s 8 %. Život a Eurotelevíziu čte 7 %, Slovenku 5 %, Katolícke noviny a Šarm čtyři procenta lidí. Tvoja rodina je nejčtenější mezi čtrnáctideníky se 6 procenty. Tele plus čtou 4 % a Relax 3 % respondentů. Dvě procenta čtou Stop motoristický magazín, a také Ženu a život. Měsíčně si nejvíc lidí chodí do stánku koupit časopis Zdravie, podle průzkumu 12 %. O jedno procento méně má ženský měsíčník EMMA, následuje Eva a Záhradkár s 8 %, Ženský magazín se 7 % a Dorka se šesti procenty.
-tasr-