Nejčtenější Nový čas a Plus 7 dní

23. 6. 2004 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nejčtenějším deníkem v prvním čtvrtletí roku 2004 zůstává Nový Čas s 23 %.
Vyplývá to z výzkumu MML – TGI, Median SK, který realizovali na reprezentativním vzorku 2322 respondentů od 5. ledna do 25. dubna. Druhým nejčtenějším deníkem je Pravda s 11 %, třetím SME (Práca) s deseti procenty.
Pět procent Slováků čte Šport, 4 % Korzár, 3 % čtenářů věnují pozornost maďarskému Új Szó nebo Národnej obrode. Mezi týdeníky dominuje Plus 7 dní s 17 %, následuje Markíza s 12 % a Nový čas pro ženy s 8 %. Život a Eurotelevíziu čte 7 %, Slovenku 5 %, Katolícke noviny a Šarm čtyři procenta lidí. Tvoja rodina je nejčtenější mezi čtrnáctideníky se 6 procenty. Tele plus čtou 4 % a Relax 3 % respondentů. Dvě procenta čtou Stop motoristický magazín, a také Ženu a život. Měsíčně si nejvíc lidí chodí do stánku koupit časopis Zdravie, podle průzkumu 12 %. O jedno procento méně má ženský měsíčník EMMA, následuje Eva a Záhradkár s 8 %, Ženský magazín se 7 % a Dorka se šesti procenty.

-tasr-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.