Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na špici slovenských deníků a týdeníků je list Nový čas

Redakce MAM9. 6. 2004

Nejprodávanějším slovenským deníkem byl také v dubnu Nový čas. Vyplývá to z auditu prodeje, který poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Nový čas pre ženy vydavatele nejprodávanějšího listu – společnosti Vydavatelstvo časopisov a novín – vede rovněž v žebříčku prodeje týdeníků.
Za Novým časem, který si denně v průměru koupilo 163 139 lidí, v dubnu následovaly deníky Pravda (81 591), Sme (77 133) a maďarsky psaný list Új Szó (26 384) z dílny stejného vydavatele jako Sme – společnosti Petit Press. Deník Národná obroda měl průměrný denní prodej 13 359 výtisků. Statistika však nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje ABC neposkytují.
Petit Press vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v dubnu prodalo v průměru 29 581 kusů.
Trend postupného nárůstu prodeje si také v dubnu udržoval týdeník Nový čas pre ženy (v průměru 225 444 prodaných kusů). Následovaly časopisy Plus 7 dní (191 196), Život (141 678), Eurotelevízia (131 492) a Šarm (92 263). Další významné týdeníky Live!, Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.

Průměrný denní prodej celostátních deníků podle ABC (údaje v počtu prodaných výtisků)







































pořadí


deník


únor


březen


duben


1.


Nový čas


160 299


156 779


163 139


2.


Pravda


79 188


77 095


81 591


3.


Sme


81 377


74 058


77 133


4.


Új Szó


26 369


26 052


26 384


5.


Národná Obroda


13 494


13 210


13 359



Průměrný prodej celostátních týdeníků podle ABC (údaje v počtu prodaných výtisků)






























































pořadí


týdeník


únor


březen


duben


1.


Nový čas pre ženy


177 796


205 709


225 444


2.


Plus 7 dní


199 674


186 228


191 196


3.


Život


141 639


141 736


141 678


4.


Eurotelevízia


132 829


130 224


131 492


5.


Šarm


99 074


102 128


92 263


6.


Slovenka


69 427


71 991


73 317


7.


Telemagazín


64 635


63 992


65 506


8.


Vásarnap


35 771


35 727


35 158


9.


TV Oko


20 376


20 231


21 140
















×

S&P: Nejpoužívanějším internetovým vyhledávačem je Google

Starší článek

Nejsledovanější francouzské televizi díky příjmům z reklamy vzrostl zisk

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více