Na špici slovenských deníků a týdeníků je list Nový čas
Nejprodávanějším slovenským deníkem byl také v dubnu Nový čas. Vyplývá to z auditu prodeje, který poskytlo sdružení vydavatelů periodického tisku ABC. Nový čas pre ženy vydavatele nejprodávanějšího listu – společnosti Vydavatelstvo časopisov a novín – vede rovněž v žebříčku prodeje týdeníků.
Za Novým časem, který si denně v průměru koupilo 163 139 lidí, v dubnu následovaly deníky Pravda (81 591), Sme (77 133) a maďarsky psaný list Új Szó (26 384) z dílny stejného vydavatele jako Sme – společnosti Petit Press. Deník Národná obroda měl průměrný denní prodej 13 359 výtisků. Statistika však nezahrnuje celostátní deníky Šport, Hospodárske noviny a Nový deň, které údaje ABC neposkytují.
Petit Press vydává kromě Új Szó také regionální deníky Korzár, jichž se v dubnu prodalo v průměru 29 581 kusů.
Trend postupného nárůstu prodeje si také v dubnu udržoval týdeník Nový čas pre ženy (v průměru 225 444 prodaných kusů). Následovaly časopisy Plus 7 dní (191 196), Život (141 678), Eurotelevízia (131 492) a Šarm (92 263). Další významné týdeníky Live!, Markíza a Formát údaje sdružení ABC neposkytují.
Průměrný denní prodej celostátních deníků podle ABC (údaje v počtu prodaných výtisků)
pořadí | deník | únor | březen | duben |
1. | Nový čas | 160 299 | 156 779 | 163 139 |
2. | Pravda | 79 188 | 77 095 | 81 591 |
3. | Sme | 81 377 | 74 058 | 77 133 |
4. | Új Szó | 26 369 | 26 052 | 26 384 |
5. | Národná Obroda | 13 494 | 13 210 | 13 359 |
Průměrný prodej celostátních týdeníků podle ABC (údaje v počtu prodaných výtisků)
pořadí | týdeník | únor | březen | duben |
1. | Nový čas pre ženy | 177 796 | 205 709 | 225 444 |
2. | Plus 7 dní | 199 674 | 186 228 | 191 196 |
3. | Život | 141 639 | 141 736 | 141 678 |
4. | Eurotelevízia | 132 829 | 130 224 | 131 492 |
5. | Šarm | 99 074 | 102 128 | 92 263 |
6. | Slovenka | 69 427 | 71 991 | 73 317 |
7. | Telemagazín | 64 635 | 63 992 | 65 506 |
8. | Vásarnap | 35 771 | 35 727 | 35 158 |
9. | TV Oko | 20 376 | 20 231 | 21 140 |