Na Euru zatím nejvíce lákal souboj Francie s Anglií

14. 6. 2004 17:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Z víkendových čtyř zápasů na mistrovství Evropy ve fotbale nejvíce lákal televizní diváky duel Francie s Anglií. Utkání v neděli večer sledovalo na ČT2 878 000 diváků, tedy 10,3 % dospělých. „Což znamenalo každého pátého dospělého v danou dobu ve společnosti televize,“ informoval mluvčí České televize Martin Krafl. Televize z šampionátu nabídne celkem 27 přímých přenosů a čtyři záznamy.
Záběry z krátkého slavnostního zahájení v sobotu odpoledne přilákaly k obrazovkám 578 tisíc osob, tedy 6,8 % dospělých diváků. „To představovalo 36 z každé stovky diváků této kategorie v danou dobu u televizorů,“ uvedl Krafl.
Úvodní utkání mistrovství, v němž domácí pořadatelský tým Portugalska překvapivě podlehl Řecku 1:2, sledovalo 638 000 diváků, tedy 8,1 % dospělých. Na utkání se tak dívali tři diváci z deseti, kteří měli zapnuté obrazovky.
Na druhý sobotní zápas, v němž se střetly Španělsko a Rusko, se podívalo 703 000 diváků, tedy 8,3 % dospělé populace. Z víkendového programu šampionátu nejméně lákalo nedělní klání Švýcarů s Chorvaty, které přitáhlo pozornost 528 000 diváků, tedy 6,2 % dospělých.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.