Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Na Euru zatím nejvíce lákal souboj Francie s Anglií

Redakce MAM14. 6. 2004

Z víkendových čtyř zápasů na mistrovství Evropy ve fotbale nejvíce lákal televizní diváky duel Francie s Anglií. Utkání v neděli večer sledovalo na ČT2 878 000 diváků, tedy 10,3 % dospělých. “Což znamenalo každého pátého dospělého v danou dobu ve společnosti televize,” informoval mluvčí České televize Martin Krafl. Televize z šampionátu nabídne celkem 27 přímých přenosů a čtyři záznamy.
Záběry z krátkého slavnostního zahájení v sobotu odpoledne přilákaly k obrazovkám 578 tisíc osob, tedy 6,8 % dospělých diváků. “To představovalo 36 z každé stovky diváků této kategorie v danou dobu u televizorů,” uvedl Krafl.
Úvodní utkání mistrovství, v němž domácí pořadatelský tým Portugalska překvapivě podlehl Řecku 1:2, sledovalo 638 000 diváků, tedy 8,1 % dospělých. Na utkání se tak dívali tři diváci z deseti, kteří měli zapnuté obrazovky.
Na druhý sobotní zápas, v němž se střetly Španělsko a Rusko, se podívalo 703 000 diváků, tedy 8,3 % dospělé populace. Z víkendového programu šampionátu nejméně lákalo nedělní klání Švýcarů s Chorvaty, které přitáhlo pozornost 528 000 diváků, tedy 6,2 % dospělých.

×

Prodaný náklad vzrostl v dubnu MF Dnes, Sportu a Lidovým novinám

Starší článek

Český alkohol hledá nové cesty do světa

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více