Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní operátoři se při Superstar bojí přetížení sítí

Redakce MAM18. 6. 2004

Mobilní operátoři se obávají při nedělním finále televizní soutěže Česko hledá SuperStar přetížení sítí. Podle odhadů firem padne dosavadní rekord 1,5 milionu odeslaných hlasovacích SMS a pokud si jejich odesílání uživatelé nerozloží do celé doby určené pro hlasování, hrozí momentální kolaps.
“Předpokládáme, že v jeden okamžik by mohlo svou hlasovací SMS zaslat až jeden milion fanoušků,” uvedl mluvčí televize Nova Daniel Plovajko. “Kapacity sítí jednotlivých mobilních operátorů však mají své limity a je možné, že síť bude v tento okamžik přetížena,” dodal.
Operátoři proto doporučují divákům, aby SMS posílali postupně během celé hodiny, která je vyhrazena pro hlasování, a nezačínali hlasovat hned po zahájení. V případě, že hlasovací SMS nebude odeslána, neměl by ji fanoušek zkoušet odesílat bezprostředně poté znovu, ale zhruba deset až 15 minut počkat.
Pokud divák neobdrží žádnou zprávu o problémech při přenosu, je zpráva úspěšně odeslána. Z každého mobilního telefonu může být odesláno maximálně 50 hlasů, hlasy se započítávají během několika vteřin. Ve chvíli, kdy divák odešle svou SMS před nebo po limitu, určenému k hlasování, nebo v případě, že hlasující překročí povolený počet SMS zaslaných z jednoho čísla, obdrží upozornění o neplatnosti jeho hlasu.
Diváci soutěže dosud v jednotlivých kolech poslali kolem 10,3 milionu SMS a dalších více než 236.000 hlasů přišlo telefonicky. Jen za hlasování SMS zprávami již lidé utratili přes 60 milionů korun. Největší díl z každých šesti korun za poslanou SMS putuje k vlastníkovi licence, společnosti FreemantleMedia, další část dostávají mobilní operátoři a firma Erika, která hlasování organizuje.
Diváci nejčastěji hlasují ze sítě Eurotelu, který má podíl na počtu odeslaných SMS kolem 42 procent, následují T-mobile se zhruba 38 procenty a Oskar Českého Mobilu s pětinovým podílem. Na českém trhu je podle neoficiálních odhadů téměř 9,9 milionu aktivních mobilních telefonů.

×

Surfeři favorizovali ODS a Zelené

Starší článek

Každá osmá rodina v Česku vlastní chatu nebo chalupu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více