Mobilní operátoři se po hokejovém MS zaměřili na fotbal
Po zájmu zákazníků o textové, multimediální i internetové zpravodajství z hokejového mistrovství světa připravili tuzemští mobilní operátoři podobnou nabídku i během evropského fotbalového šampionátu. Vedle posílání zpráv chtějí firmy vydělat na nabídce speciálních vyzváněcích melodií, log a her na mobilních telefonech.
Během mistrovství světa v hokeji firmám prudce narostlo využití některých služeb. Například Český Mobil zaznamenal trojnásobné zvýšení zájmu o MMS zpravodajství. Hokejové zprávy prostřednictvím SMS sledovalo o 87 procent lidí více než v běžné dny.
Největší operátor Eurotel připravil pro své uživatele vedle textového a fotografického zpravodajství, melodií a obrázků i java hru Real Football. V ní si mohou lidé určit skutečného hráče, který je bude reprezentovat. Firma rovněž při zápasech českého týmu postaví na pražském Staroměstském náměstí dvě velkoplošné obrazovky, kde bude možné sledovat přímé přenosy.
T-Mobile láká nové uživatele Twist karet na dárek v podobě reprezentačního dresu. Všem zákazníkům pak nabídne exkluzivní zpravodajství ze zápasů českého týmu na Euru, on-line zprávy na webovém portálu či fotbalové java hry.
Český Mobil nabídne na wapu v sekci sport speciální fotbalový rozcestník, například se zpravodajstvím ČTK, novinkami o českém týmu, tabulkami a populárními on-line zprávami ze zápasů. Firma nabídne rovněž tematické hry prostřednictvím SMS.