Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní operátoři se po hokejovém MS zaměřili na fotbal

Redakce MAM11. 6. 2004

Po zájmu zákazníků o textové, multimediální i internetové zpravodajství z hokejového mistrovství světa připravili tuzemští mobilní operátoři podobnou nabídku i během evropského fotbalového šampionátu. Vedle posílání zpráv chtějí firmy vydělat na nabídce speciálních vyzváněcích melodií, log a her na mobilních telefonech.
Během mistrovství světa v hokeji firmám prudce narostlo využití některých služeb. Například Český Mobil zaznamenal trojnásobné zvýšení zájmu o MMS zpravodajství. Hokejové zprávy prostřednictvím SMS sledovalo o 87 procent lidí více než v běžné dny.
Největší operátor Eurotel připravil pro své uživatele vedle textového a fotografického zpravodajství, melodií a obrázků i java hru Real Football. V ní si mohou lidé určit skutečného hráče, který je bude reprezentovat. Firma rovněž při zápasech českého týmu postaví na pražském Staroměstském náměstí dvě velkoplošné obrazovky, kde bude možné sledovat přímé přenosy.
T-Mobile láká nové uživatele Twist karet na dárek v podobě reprezentačního dresu. Všem zákazníkům pak nabídne exkluzivní zpravodajství ze zápasů českého týmu na Euru, on-line zprávy na webovém portálu či fotbalové java hry.
Český Mobil nabídne na wapu v sekci sport speciální fotbalový rozcestník, například se zpravodajstvím ČTK, novinkami o českém týmu, tabulkami a populárními on-line zprávami ze zápasů. Firma nabídne rovněž tematické hry prostřednictvím SMS.

×

Kancelářských potřeb i úředníků přibývá

Starší článek

ČT zatím uzavřela kvůli přenosům fotbalu dvě desítky smluv

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu s laxní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více