Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní on-line hry si již zahrálo kolem 80 000 Čechů

Redakce MAM24. 6. 2004

Kolem 80 000 uživatelů z Česka si již vyzkoušelo hraní on-line her na mobilních telefonech. Hry pro více hráčů hrají nejraději zákazníci Eurotelu, kterému patří čtyři pětiny herního trhu, oznámili zástupci společnosti Logos, která provozuje herní portál Geewa.com.
Kolem 42 procent mobilních hráčů používá telefony značky Nokia. Následuje Siemens s 30 procenty, Sony Ericsson s deseti procenty a Alcatel drží šest procent. Vůbec nejpoužívanějším telefonem je Nokia 3510i, která drží 13 procent trhu.
Portál Geewa vznikl vyčleněním jedné divize z technologické a konzultační společnosti Logos. Samostatná dceřiná společnost se nyní zaměřuje na mobilní hry a zábavu. Logos se bude věnovat pouze firemním řešením z oboru informačních technologií.
Geewa se zaměřuje na vybudování rozsáhlé hráčské komunity. Každá hra z portálu Geewa obsahuje verzi pro jednoho hráče a pro on-line soupeření s kýmkoliv na světě. Po registraci mohou hráči dlouhodobě soutěžit v ligách a turnajích a sledovat svoje umístění v dlouhodobých žebříčcích. Platforma Geewa navíc umožňuje komunikaci s ostatními hráči prostřednictvím chatu a osobních zpráv.
Podle společnosti Analysis hráči v západní Evropě utratí v roce 2008 za mobilní hry 3,4 miliardy dolarů. Z toho 80 procent by měli utratit právě za stahovatelné hry, které nabízí i Geewa.

×

Změna DPH připravila kabelové televize o zákazníky

Starší článek

Studie: Ceny lístků do kina byly loni rekordní kvůli multiplexům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více