Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

MasterCard International získala zlatou EFFIE v kategorii Mezinárodní kampaně

Redakce MAM24. 6. 2004

Newyorská pobočka American Marketing Association oznámila, že reklamní kampaň společnosti MasterCard International s názvem Priceless byla v prvním ročníku kategorie Mezinárodní kampaně odměněna nejvyšším oceněním, zlatou EFFIE 2004. Kampaň běží v současnosti v 96 zemích světa.
V kategorii Mezinárodní kampaně se ceny udělují kampaním, které kromě Spojených států amerických uspěly při předávání cen EFFIE v nejméně třech dalších zemích.
EFFIE je jediné celoplošné ocenění v USA, jímž se odměňuje účinnost reklamy: reklama musí dosáhnout nebo překročit jisté stanovené a měřitelné cílové hodnoty. Program ocenění EFFIE probíhá již 36 let a každý ročník vyhlašuje místní pobočka American Marketing Association v New Yorku. Úplný seznam vítězů je uveden na adrese www.nyma.org a www.EFFIE.org.

-zem-

×

Francie je kvůli stávce bez celostátních novin

Starší článek

Viacom nabídl 309 milionů eur za německou hudební stanici Viva

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více