MasterCard International získala zlatou EFFIE v kategorii Mezinárodní kampaně
Newyorská pobočka American Marketing Association oznámila, že reklamní kampaň společnosti MasterCard International s názvem Priceless byla v prvním ročníku kategorie Mezinárodní kampaně odměněna nejvyšším oceněním, zlatou EFFIE 2004. Kampaň běží v současnosti v 96 zemích světa.
V kategorii Mezinárodní kampaně se ceny udělují kampaním, které kromě Spojených států amerických uspěly při předávání cen EFFIE v nejméně třech dalších zemích.
EFFIE je jediné celoplošné ocenění v USA, jímž se odměňuje účinnost reklamy: reklama musí dosáhnout nebo překročit jisté stanovené a měřitelné cílové hodnoty. Program ocenění EFFIE probíhá již 36 let a každý ročník vyhlašuje místní pobočka American Marketing Association v New Yorku. Úplný seznam vítězů je uveden na adrese www.nyma.org a www.EFFIE.org.
-zem-