Marienbad Waters chce letos zlepšit propagaci svých výrobků

30. 6. 2004 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Mariánskolázeňská společnost Marienbad Waters se chce v letošním roce více zaměřit na marketingovou propagaci svých výrobků. Výrobce minerálních vod, který zabírá zhruba dvě procenta trhu, hodlá také letos zvýšit podíl prodeje do obchodních řetězců, řekl ředitel společnosti Zdeněk Špindler.
Společnost loni hospodařila se ziskem tří milionů korun. „Obrat dosáhl necelých 90 milionů korun. To je zhruba to, co jsme plánovali,“ řekl Špindler. Firmě se podařilo vstoupit do několika obchodních řetězců a podíl prodeje do nich by se měl z loňských 60 procent letos zvýšit na 80 procent z celkové produkce Marienbad Waters.
Podle Špindlera byla firma zatím málo důrazná v propagaci svých minerálek. „Celoplošná kampaň zatím nebyla ani smysluplná, protože jsme nepokrývali celou Českou republiku. To by se ale nyní mělo změnit,“ řekl ředitel. Kolik chce Marienbad Waters do reklamy investovat ale zatím neprozradil. „Půjde o miliony korun,“ naznačil.
Letošní hospodaření ale může zhoršit počasí. Společnost je na zhruba 65 procentech loňské produkce ve stejném měsíci. „To samozřejmě zvyšuje podíl fixních nákladů. Přesto myslím, že nakonec skončíme v zisku,“ doplnil Špindler.
Mariánskolázeňský výrobce minerálek zaměstnává v současné době 55 lidí. Zřejmě už letos přitom začne se stavbou nové stáčírny. Ta by měla být podle předpokladů uvedena do provozu v roce 2006.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení