Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Madonna je značka, která vydělává peníze. Kdekoliv.

Redakce MAM8. 6. 2004

Americká zpěvačka Madonna opět potvrdila svou pověst nejúspěšnější hudebnice současnosti. Její aktuální koncertní turné Re-Invention Tour, na něž vyjela na konci května, se téměř okamžitě stalo nejvýnosnějším hudebním podnikem letošního roku. Během čtrnácti dnů se prodalo vstupenek za více než 120 miliónů dolarů, po celém světě ho navštíví téměř milión lidí.
Ačkoliv se na konci devadesátých let zdálo, že Madonna už předvedla všechno, co v hudební branži předvést lze, nyní je jasné, že i ve 21. století hudební fanoušky provokativní zpěvačka, která přichází se stále novými nápady, i nadále přitahuje. Podle marketinkových analytiků je už samotná Madonnina pověst vynikajícím reklamním tahem. Za její velkolepá vystoupení, plná audiovizuálních triků a nabitá složitou choreografií, jsou diváci ochotni zaplatit obrovské částky. Jedno vystoupení přijde každého návštěvníka na částku v řádech stovek, ale i tisíců dolarů.
Značné zisky slibuje i druhotný merchandising, který turné provází. Ve velkém se prodávají značková trička, čepice, šátky či kalendáře s logem Re-Invention Tour. Podle Reuters se reklamních předmětů během uplynulých dvou týdnů prodalo již za 220 tisíc dolarů.
“Madonnino nové turné si nemůže nikdo nechat ujít, tentokrát ho navíc provází skvělé ohlasy od kritiky i fanoušků,” píše LA Times. Právě v Los Angeles, kde Madonna turné zahájila, se na její koncert sjely davy celebrit jak z hudební a filmové branže, tak ze světa módy a politiky.
Madonna i ve svých pětačtyřiceti letech stále udává trendy. Každý její nápad je záhy vyvážen zlatem, její jméno samo o sobě znamená obrovský byznys. Madonna, která celosvětově prodala už více než 200 miliónů svých desek, se navíc zdaleka neorientuje jen na hudební žánr. Loni na podzim uvedla na trh první z řady svých pohádkových knížek, útlý svazek nazvaný Anglické růže, rozhodla se pod svým jménem také navrhovat panenky pro hračkářský koncern Mattel.
Zpěvačka navíc významně ovlivňuje módní průmysl,v současnosti je hvězdou hned několika reklamních kampaní. Spolupracuje například s módní značkou Gap, byla tváří kosmetického koncernu Max Factor, přátelí se s předními módními návrháři. Kostýmy na aktuální turné tak pro ni vytvořili Stella McCartney, Karl Lagerfeld či módní dům Dolce & Gabbana.
Jediné odvětví, v němž se zpěvačce zatím příliš nedaří, je film. S herectvím prý Madonna už skončila. Nedávno však ohromila prohlášením, že chystá natočit snímek podle skutečné události z počátku letošního roku. Tehdy se na internetu objevila nabídka osmnáctileté britské studentky Rosie Reidové, která se rozhodla vydražit své panenství, aby si mohla zaplatit univerzitní studia. Podle listu The Sun Madonna s Reidovou už spolupracuje na scénáři, navíc se rozhodla připravovaný snímek i režírovat.

Hospodářské noviny, 8. 6. 2004, autor: Irena Zemanová

×

iTunes, obchod s hudbou firmy Apple, vstoupí do Evropy zřejmě příští týden

Starší článek

Televize nevydělá, ale chce vyrovnaný rozpočet

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více