Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kampaň ve Francii proti nežádoucím letákům ve schránkách

Redakce MAM16. 6. 2004

Francouzská vláda se rozhodla přijít na pomoc lidem, kteří už mají dost toho, aby se jim v poštovních schránkách hromadila nevyžádaná reklama na všechno možné. Francouzský ministr Serge Lepeltier oznámil vydání nálepky, jejíž umístění na schránku by mělo od nežádoucích tiskovin uchránit. Pošta i syndikát distribuce reklamy prý se už zavázaly, že budou cedulky respektovat.
“Přemíra prospektů poškozuje planetu. Díky, že šetříte moji poštovní schránku,” stojí na nálepkách, které budou k dispozici zdarma a kterých byl teď vydán milion. Jde totiž zatím o experiment, který se bude provádět ve vybraných městech, například v Rennes.
Ministr řekl, že respektování nálepek bude vyhodnoceno za několik měsíců. Distributory, kteří nebudou dodržovat pravidla hry, stihnou sankce.
Ministerstvo životního prostředí spočítalo, že každá francouzská domácnost dostane ročně čtyřicet kilogramů nevyžádaných tiskovin. Kdyby si jen pět procent z nich vylepilo novou nálepku (a kdyby byla respektována), ušetřilo by se prý 40 000 tun papíru.
Syndikát distributorů reklamy se ke kampani postavil pozitivně. Zároveň ale upozornil, že podle předloňského průzkumu 90 procent lidí nevyžádané tiskoviny čte.

×

Novela autorského zákona rozdělila sněmovnu, rozhodnutí odloženo

Starší článek

Návštěvnost internetu v květnu klesla o desetinu na 3,7 mil. lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více