Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Fotbal zvyšuje posílání zpráv z mobilů

Redakce MAM29. 6. 2004

Úspěšné tažení českého mužstva na fotbalovém Euru v Portugalsku se výrazně odrazilo i v počtu posílaných textových zpráv. Mobilní operátoři hlásí zejména po vstřelených brankách, o přestávkách a po skončení zápasů nárůsty počtu SMS na více než dvojnásobek.
“V průběhu utkání jsou znát na provozech SMS center zejména góly, kdy je několik minut po vstřelené brance znatelný několikanásobný nárůst provozu oproti normálu, a to až na 250 procent běžného provozu,” uvedla mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Lidé rovněž více komunikují o přestávkách a po skončení zápasu, kdy je počet odeslaných SMS stoupá o 20 až 25 procent. Po nedělním čtvrtfinálovém utkání ČR proti Dánsku byl provoz v síti T-Mobile o čtvrtinu vyšší, uvedl mluvčí firmy Jiří Hájek.
Důležité fotbalové zápasy, stejně jako hokejová utkání na nedávném mistrovství světa, podle mluvčího Českého Mobilu Petra Šindlera zvyšují zájem o posílání zpráv. Na rozdíl od hokeje, kde byl patrný růst provozu během celého utkání, si při fotbalu nechávají uživatelé posílání zpráv až na závěr zápasu a během hry také méně telefonují, dodal.
Mobilní sítě zatím nápor zvládají bez problémů. Další zatížení čeká operátory ve čtvrtek, kdy bude česká reprezentace hrát semifinálový zápas s Řeckem.
Mobilní operátoři mají v tuzemsku 9,9 milionu zákazníků. Během šampionátu v Portugalsku nabízejí svým klientům vedle běžných služeb speciální zpravodajství prostřednictvím SMS a MMS, tématické vyzváněcí melodie, loga a hry na mobilních telefonech.

×

Internetová kreativa s plným měšcem gagů

Starší článek

Čtvrtfinálové vítězství nad Dánskem viděly dva miliony lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Clio Entertainment Awards jsou po roční přestávce otevřené pro přihlášky

Po „pauze“ v loňském pandemickém roce přijímá přihlášky soutěž pro marketingové projekty z filmového, televizního a herního průmyslu.
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Bank of America využije virtuální realitu k zaměstnaneckým lekcím

Po několika letech a miliardách investovaných dolarů ze strany velkých hráčů do vývoje VR, se konečně začínají tyto zařízení více prosazovat.
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více