Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Fotbal zvyšuje návštěvu webu, vedou dovolené

Redakce MAM30. 6. 2004

Evropský fotbalový šampionát v Portugalsku zvyšuje návštěvnost tuzemských sportovních zpravodajských webů o stovky procent. Růst návštěvnosti však stále zaostává za prudkým zvýšením zájmu o stránky zaměřené na dovolené a nákupy letenek, který se v některých případech zvýšil o více než 600 procent proti průměru z předchozích tří měsíců, informoval
ředitel výzkumu společnosti iAudit Tomáš Urbánek.
Mezi sportovními stránkami zaznamenal nejvyšší nárůst zájmu server sport.cz v sekci all fotbal, kde se denní návštěvnost podle posledních údajů zvýšila o 223 procent na 86 000 uživatelů. Výrazný růst hlásí i sportovní sekce serverů blesk.cz, idnes.cz a tiscali.cz.
Podle mluvčí společnosti Seznam, která sport.cz provozuje, Hany Bakičové návštěvnost stránek v pondělí předčila návštěvu třetího největšího portálu Atlas.cz. Sportovní stránky zaměřené na Euro nabízejí uživatelům většinou kompletní servis zahrnující aktuální výsledky, zpravodajství, komentáře, statistiky, animace branek, informace o týmech i jednotlivých hráčích či perličky z mistrovství.
Nejvyšší denní nárůst počtu uživatelů mezi stránkami zaměřenými na dovolenou vykázala sekce Bulharsko na cestovani.idnes.cz s růstem o 612 procent. Server sletenky.cz registroval zvýšení zájmu o více než 300 procent.
Speciální zpravodajství z fotbalového Eura nabízí i mobilní operátoři. Vedle zpráv a fotografií prodávají i tematická loga či melodie. Česká reprezentace nastoupí ve čtvrtek do boje o finále s fotbalisty Řecka.

×

Rozhlas na Vltavě bude vysílat 3. července Janáčkovský den

Starší článek

Vysílací rada napomenula ČT i Novu za způsob vysílání reklam

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více