Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Fotbal láká reklamu méně než hokej

Redakce MAM10. 6. 2004

Kolem fotbalového mistrovství, které začíná v sobotu, se točí obchody za stovky milionů korun. Přesto sponzoři a zadavatelé reklamy nejspíš netrumfnou letošní šampionát v hokeji. Sponzoři sice tají, kolik peněz posílají na fotbal, podle odhadů by ale mělo jít zhruba o polovinu částky investované do hokeje. Hokejovým marketingem letos protekla asi miliarda korun. “Odhad jsme zkoušeli udělat, dostali jsme se k polovině částky investované do hokeje,” řekl Lidovým novinám šéf marketingu mediálního zastupitelství ARBOmedia Štěpán Wolde. “Fotbal je populárnější u fandů, ale hokej dokáže oslovit širší cílovou skupinu,” vysvětlil deníku Wolde. Souvisí to s českými úspěchy na ledě a faktem, že mistrovství se konalo v Praze a Ostravě.
Firmy zaplatí menší účet za spoty vysílané v rámci fotbalových přenosů. Česká televize má vyprodáno a podle ARBOmedia, která její časy prodává, utrží za reklamy 55,6 milionu korun. Za hokej letos zadavatelé utratili skoro 84 milionů.
Účtenky spojené s účastí české reprezentace na mistrovství platí šestice sponzorů. T-Mobile, Plzeňský Prazdroj se svojí značkou Gambrinus, skupina ING, Opel C&S, Tipsport a Puma podle Jana Kindy, ředitele STES, která je servisní společností Českomoravského fotbalového svazu, ročně zaplatí sto milionů korun.
Dvanáctý evropský fotbalový šampionát začíná 12. června v portugalském Portu.

×

Cikánská omáčka důvodem konfliktu mezi Hamé a Nestlé

Starší článek

Seznam inovoval Sdovolenou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více