Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Firma KPN se rozhodla vstoupit do digitálního vysílání

Redakce MAM10. 6. 2004

Nizozemská telekomunikační skupina KPN se rozhodla vstoupit do digitálního televizního vysílání. Firma požádala o přístup ke kabelovým televizním sítím, aby mohla nabízet své vlastní audiovizuální služby.
Společnost vyzvala přední provozovatele kabelových sítí, aby jí poskytli cenový odhad pronájmu síťových kapacit. Firma doufá, že začne nabízet digitální rozhlasový a televizní program již během příštího roku. Nizozemské kabelové společnosti se ale k žádosti KPN postavily chladně a prohlásily, že si ještě musí prostudovat podrobnosti.
KPN uvedla, že se rozhodla rozšířit nabídku svých služeb, ale zjistila, že její současná síť není zcela uzpůsobená k přenosu digitálního rozhlasového a televizního vysílání. KPN doufá, že jí její krok umožní nabízet zákazníkům kompletní balík služeb, jenž bude zahrnovat telefonní, internetové a mediální služby. Postup KPN kopíruje obdobné kroky dalších telekomunikačních operátorů, například švýcarského Swisscomu, a zdůrazňuje mizení hranic mezi telekomunikačními a kabelovými operátory.
Provozovatelé kabelových televizí si vybudovali silnou pozici v poskytování přístupu na internet a mnozí z nich nabízejí rovněž telefonní služby. Telekomunikační operátoři zase mají zájem o nabízení audiovizuálních služeb prostřednictvím svých sítí i pronajaté kabelové infrastruktury.
Firma KPN držela od roku 1995 podíl v Českém Telecomu prostřednictvím konsorcia TelSource, které vytvořila společně se společností Swisscom. Konsorcium svých 27 procent v Telecomu prodalo počátkem loňského prosince finančním investorům.

×

Korunní princ opouští Coca-Colu

Starší článek

Skupina GES se na Slovensku uchází o digitální vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více