Firemní internetovou stránkou roku www.algidacity.cz
Nejlepší firemní internetovou stránkou byla vyhlášena www.algidacity.cz provozovaná společností Unilever ČR. Soutěž Firemní médium roku pořádaná agenturami GoodCom a Dynamic Relationsse se letos uskutečnila popáté a přihlásilo se do ní 47 firem a 15 organizací veřejné správy, informovala Pavlína Jiroudková z agentury GoodCom.
Stejně jako v předešlých letech byla i v tomto roce média rozdělená do kategorií: magazíny, noviny, audiovizuální prezentace, intranet, www stránky, časopisy neziskových organizací a firemní brožury. Hodnocena byla šestičlennou porotou podle celkové úrovně, textu, grafiky a titulní strany.
V kategorii firemní noviny porotu nejvíce oslovil list vydávaný automobilkou Škoda Auto. Firemní brožura se podle výsledků soutěže nejlépe povedla Metrostavu a výroční zpráva peněžnímu ústavu ING.
Z přihlášených časopisů veřejné správy zabodovaly Rumburské noviny a firemní magazín i intranet má nejpodařenější společnost Import VW Group – divize Audi.
Loni byly v soutěži nejúspěšnější společnosti T-Mobile a Metrostav.