Vydavatelství Europress, které produkuje časopisy pro ženy, společenské tituly, tituly pro mládež a ve svém portfoliu má i časopis o bydlení, se rozhodlo vstoupit do segmentu dětských titulů. V rozhovoru pro M&M to řekl ředitel vydavatelství Jaromír Skopalík. „Již dříve jsme odhadovali, že prostor pro nový titul vidíme pod titulem Bravo Girl, tedy pod hranicí 10 let věku čtenářů,“ zdůvodnil. V pátek 18. června tak poprvé vyjde jako speciál magazínu Chvilka pro tebe nový časopis zaměřený na nejmenší čtenáře. Půjde o licencovaný titul, jejž již společnost Bauer, vlastník Europressu, vydává na polském trhu, přestože se původně uvažovalo o německé předloze. Časopis s názvem Omalovánky chytré sovy se bude prodávat za 15 Kč a vyjde v nákladu 25 tis. výtisků. Pokud se tento krok vydavatelství osvědčí, bude titul vycházet jako měsíčník.
-Martina Vojtěchovská-