Europress vstupuje do dětských titulů

14. 6. 2004 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Europress, které produkuje časopisy pro ženy, společenské tituly, tituly pro mládež a ve svém portfoliu má i časopis o bydlení, se rozhodlo vstoupit do segmentu dětských titulů. V rozhovoru pro M&M to řekl ředitel vydavatelství Jaromír Skopalík. „Již dříve jsme odhadovali, že prostor pro nový titul vidíme pod titulem Bravo Girl, tedy pod hranicí 10 let věku čtenářů,“ zdůvodnil. V pátek 18. června tak poprvé vyjde jako speciál magazínu Chvilka pro tebe nový časopis zaměřený na nejmenší čtenáře. Půjde o licencovaný titul, jejž již společnost Bauer, vlastník Europressu, vydává na polském trhu, přestože se původně uvažovalo o německé předloze. Časopis s názvem Omalovánky chytré sovy se bude prodávat za 15 Kč a vyjde v nákladu 25 tis. výtisků. Pokud se tento krok vydavatelství osvědčí, bude titul vycházet jako měsíčník.

-Martina Vojtěchovská-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.