Dvanáct hudebníků založilo nové vydavatelství Brothers Records

30. 6. 2004 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové vydavatelství Brothers Records založilo dvanáct hudebníků převážně z folkové scény. Firma nyní uvedla na trh svých prvních pět titulů.
Zpěvák František Nedvěd vydal sólové album s trampskými písněmi z osad pod Medníkem na Sázavě nazvané Když ohně zaplanou. „Udělal jsem to tak, jak jsme to zpívali v hospodě a na nádraží, když jsme balili holky,“ řekl Nedvěd. Skupina Pacifik vydala ke 33. výročí svého založení dvojalbum Kristova léta, kapela Taxmeni album nazvané Calamity Jane 4 – Rytíři oblak. Nová firma vydala také desku Zvláštní svět skupiny Kamelot.
Úvodní pětici vydaných alb uzavírá dvojalbum sourozenců Hany a Petra Ulrychových. Desky Ententýny a Příběh, které brněnská dvojice považuje za nejdůležitější ve své kariéře, vyšly v digitalizované úpravě s vyčištěným zvukem. Na CD obě alba nyní vyšla vůbec poprvé.
„Firmu Brothers Records založilo dvanáct mužů rozhněvaných na velké firmy,“ řekl šéf vydavatelství Zdeněk Kovařík. Spolumajiteli vydavatelství jsou kromě Kovaříka například František Nedvěd, Roman Horký z Kamelotu, Robert Křesťan, Wabi Daněk, Petr Ulrych nebo František Černý a Karel Holas z Čechomoru. Kovařík dříve působil ve firmě Venkow Records, která nyní patří vydavatelství Universal.
„Velké společnosti nemají takový cit pro potřeby trhu,“ míní zpěvák Petr Ulrych. Brothers Records letos ještě vydá DVD Františka Nedvěda a Žalmana, záznam připravovaného koncertu nazvaného Legendy folku a country nebo nová alba písničkářky Evy Henychové a zpěváka Pavla Bobka. Přestože většinu položek v edičním plánu firmy tvoří desky z oblasti country, chtějí majitelé Brothers Records vydávat také rockovou hudbu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.