Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dvanáct hudebníků založilo nové vydavatelství Brothers Records

Redakce MAM30. 6. 2004

Nové vydavatelství Brothers Records založilo dvanáct hudebníků převážně z folkové scény. Firma nyní uvedla na trh svých prvních pět titulů.
Zpěvák František Nedvěd vydal sólové album s trampskými písněmi z osad pod Medníkem na Sázavě nazvané Když ohně zaplanou. “Udělal jsem to tak, jak jsme to zpívali v hospodě a na nádraží, když jsme balili holky,” řekl Nedvěd. Skupina Pacifik vydala ke 33. výročí svého založení dvojalbum Kristova léta, kapela Taxmeni album nazvané Calamity Jane 4 – Rytíři oblak. Nová firma vydala také desku Zvláštní svět skupiny Kamelot.
Úvodní pětici vydaných alb uzavírá dvojalbum sourozenců Hany a Petra Ulrychových. Desky Ententýny a Příběh, které brněnská dvojice považuje za nejdůležitější ve své kariéře, vyšly v digitalizované úpravě s vyčištěným zvukem. Na CD obě alba nyní vyšla vůbec poprvé.
“Firmu Brothers Records založilo dvanáct mužů rozhněvaných na velké firmy,” řekl šéf vydavatelství Zdeněk Kovařík. Spolumajiteli vydavatelství jsou kromě Kovaříka například František Nedvěd, Roman Horký z Kamelotu, Robert Křesťan, Wabi Daněk, Petr Ulrych nebo František Černý a Karel Holas z Čechomoru. Kovařík dříve působil ve firmě Venkow Records, která nyní patří vydavatelství Universal.
“Velké společnosti nemají takový cit pro potřeby trhu,” míní zpěvák Petr Ulrych. Brothers Records letos ještě vydá DVD Františka Nedvěda a Žalmana, záznam připravovaného koncertu nazvaného Legendy folku a country nebo nová alba písničkářky Evy Henychové a zpěváka Pavla Bobka. Přestože většinu položek v edičním plánu firmy tvoří desky z oblasti country, chtějí majitelé Brothers Records vydávat také rockovou hudbu.

×

Oskar pokryl Nuselský most

Starší článek

Průzkum: Češi považují za správné odměnit děti za vysvědčení

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více