Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Dolly Buster chce v Česku provozovat digitální televizi

Redakce MAM4. 6. 2004

Bývalá pornoherečka českého původu a kandidátka Nezávislé iniciativy do Evropského parlamentu Dolly Buster chce v Česku provozovat digitální televizi. V současné době probíhá zkušební provoz v centrále společnosti DBM Video v německém Weselu, který má být přesunut na území ČR, a to nejpozději do tří měsíců, sdělil mluvčí Dolly Buster Jan Beer.
Pro vysílání v Česku by Dolly Buster musela získat od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání experimentální licenci, řekl mluvčí rady Pavel Barák. Digitální vysílání v tuzemsku probíhá zatím jen zkušebně. Vysílá Czech Digital Group, České radiokomunikace a licenci nedávno na čtyři měsíce obdržel také Český Telecom. Barák neví o tom, že by někdo další o experimentální licenci požádal. Podle dřívějšího vyjádření ministra informatiky Vladimíra Mlynáře by ČR digitalizaci mohla naostro odstartovat do konce letošního roku.
Programová struktura televize, kterou Dolly připravuje, má být složena především z publicistických a zpravodajských pořadů, vyváženě by měly být zařazovány i sportovní přenosy. “Zajímá nás i britská kopaná a jiné dosud opomíjené sporty,” sdělil vedoucí týmu, který připravuje sportovní přenosy, Pavel Kratochvíl. Ředitel divize nákupu pořadů Lukáš Barborka zase nechce laciné telenovely. “Upřednostňovat budeme kvalitní akční seriály,” řekl. Po 22 hodině pak bude následovat erotická vsuvka, na každý pátek je připraven film z edice Dolly Buster Gold.
Nový digitální TV kanál by pro Česko představoval investici v řádu desítek milionů Kč. Dolly v něm plánuje zaměstnat 48 lidí. Nyní jedná o koupi nemovitosti v centru Prahy.
Výběrové řízení na generálního ředitele chce stanice vyhlásit do konce června. Televize údajně oslovila bývalého předsedu Rady České televize Vladimíra Kučíka.
TV chce využít zemské digitální televizní vysílání (DVB-T), což je nový systém, který postupně nahradí současné analogové televizní vysílání. Měl by přinést lepší příjem, zvýšit počet vysílaných kanálů či nabízet interaktivní doprovodné služby.
Licenční řízení na obsazení první sítě vysílačů pro digitální zemské televize a rádia vypíše rada jakmile jí Český telekomunikační úřad předá zkoordinované frekvence. Zatím je podle Baráka pro tzv. první multiplex zkoordinována síť na asi 75 procentech území. Poté, co rada vybere televize a rádia, které budou digitálně vysílat v prvním multiplexu, mají stanice ještě 360 dní na zahájení vysílání. V první síti by měly být v první fázi dva komerční a dva veřejnoprávní kanály televize a pět stanic rozhlasu.

×

Řetězec KFC urovnal spor s úřady ohledně klamavé reklamy

Starší článek

Ředitel Pražského jara: Zdokonalujeme marketingovou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více