Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Do finálového kola SuperStar přišlo 2,9 milionu hlasů

Redakce MAM21. 6. 2004

O výsledku závěrečného finálového kola soutěže televize Nova Česko hledá SuperStar rozhodlo 2 980 270 hlasů, které zaslali prostřednictvím textových SMS zpráv ze svých mobilních telefonů televizní diváci, informoval mluvčí Novy Dan Plovajko.
Vítězkou soutěže se stala sedmnáctiletá studentka z Říčan u Prahy Aneta Langerová, která získala celkem 79 procent všech zaslaných hlasů. Langerová porazila v nedělním závěrečném kole soutěže v pražském Sky Clubu Brumlovka o rok mladší Šárku Vaňkovou z Jirkova na Chomutovsku. Za vítězství jí česká pobočka gramofonové firmy BMG vydá začátkem září debutové album.
Již v pondělí si však příznivci nového objevu české pop music Langerové mohou koupit kompilační album, na kterém kromě jejích písní zazní soutěžní skladby v podání ostatních devíti vyřazených finalistů – Veroniky Zaňkové, Petra Poláčka, Petry Páchové, Stanislava Dolinka, Juliána Záhorovského, Martiny Balogové, Tomáše Savky, Sámera Issy i Šárky Vaňkové.
Album nazvané Česko hledá SuperStar – Top Ten obsahuje i společně nazpívané skladby. Písně na desku vybrali sami finalisté, všechny však znovu nazpívali ve studiu pod dohledem producenta a člena soutěžní poroty Ondřeje Soukupa.
Na živo před publikem se Aneta Langerová poprvé představí na dvou koncertech v pražské Sazka Areně, které se uskuteční ve čtvrtek a v pátek. Společně s ní vystoupí i zbývajících devět finalistů. Během tříhodinové show se uskuteční křest kompilačního alba a finalisté soutěže převezmou platinovou desku za prodej více než 20.000 desek tohoto alba již ke dni vydání.
V říjnu vítězku čeká koncertní turné po Česku. Další možnosti spolupráce s vydavatelstvím budou záviset na budoucí popularitě Langerové u publika; mohla by však vydat i několik alb.

×

Svazu minerálních vod vadí reklama Korunní

Starší článek

Spojení Sony Music – BMG má v Evropě zelenou

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více