Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

DHL si bere na mušku FedEx a UPS

Redakce MAM15. 6. 2004

Nadnárodní společnost DHL věnuje 150 mil. dolarů na reklamní kampaň v USA ve snaze přímo „zaútočit“ na konkurenční FedEx a United Parcel Service (UPS).
I když je DHL silnou globální značkou, ve Spojených státech je méně známá než zmíněné firmy, jež zde z 80 procent dominují trhu expresní přepravy a logistiky. Dceřiná společnost německé Deutsche Post začala svůj rebranding v srpnu loňského roku poté, co koupila konkurenční americkou firmu Airborne.
V prvním televizním spotu DHL doslova míří nákladním vlakem na své dva největší rivaly na americkém trhu. O co v reklamě jde? Řidiči nákladních aut UPS a FedExu zastaví na železničním přejezdu, když jdou závory dolů, a dívají se společně na vlak projíždějící mezi nimi prérií. Každý vagón převáží žlutý náklaďák DHL. Ohromený řidič UPS se zatajeným dechem pronese: „Neviděli jsme je přijíždět.“ Slogan spotu pak zní: „Konkurence. Špatná pro ně. Skvělá pro vás.“ Kampaň vytvořila agentura Ogilvy & Mather z New Yorku.
Přibližně 100 mil. dolarů rozpočtu na novou kampaň pokryje reklama, dalších 50 mil. potom PR, direct mail, virální komunikace a on-line hry.

-tw-

×

ČT údajně zneužívá dominantního postavení u filmů

Starší článek

Zemřel rozhlasový redaktor a publicista Tomáš Sláma

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více