Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Čtvrtfinálové vítězství nad Dánskem viděly dva miliony lidí

Redakce MAM29. 6. 2004

Čtvrtfinálový zápas fotbalového mistrovství Evropy mezi Čechy a Dány vidělo v průměru 1,98 milionu diváků. Byl to zatím nejsledovanější přenos z letošního šampionátu, sdělil mluvčí ČT Martin Krafl. V neděli večer však ještě více lidí zhlédlo poslední díl soutěže Česko hledá SuperStar – ten podle údajů Novy vidělo 2,15 milionu diváků.
Vítězné utkání českých fotbalistů vidělo 23,4 procenta dospělé populace. “Podíl na sledovanosti činil 49 procent,” uvedl Krafl. Duel, v němž si Češi vybojovali postup do semifinále šampionátu, tak zhlédlo zatím nejvíce diváků ze všech utkání, které ČT nabídla.
Všechny čtyři zápasy českého týmu v Portugalsku přilákaly větší pozornost než zbývající tři čtvrtfinálové duely. Ze čtyř českých utkání zhlédlo nejméně příznivců úvodní vystoupení s Lotyši – 1,244.000 diváků. I to je však více, než kolik lidí vidělo dramatický souboj domácí reprezentace s Angličany (1 179 000 diváků), překvapivý postup Řeků na úkor Francie (1 036 000) a střetnutí Nizozemců se Švédy (978 000).
Při utkání Česka s Dánskem měli diváci větší zájem o druhý poločas – z každé stovky jej sledovalo 65 lidí. Počet diváků v této části přímého přenosu přesáhl 2,7 milionu. O první půli takový zájem nebyl, tu podle údajů ČT vidělo 1,96 milionu lidí.
Úvodní poločas utkání, které začalo ve 20:45, se však překrýval s posledním dílem série Česko hledá SuperStar na Nově. Závěrečný přenos této soutěže podle údajů stanice zhlédlo v průměru 2,15 milionu lidí. “V osm hodin večer usedlo k obrazovkám TV Nova 48 procent všech televizních diváků,” sdělil mluvčí Novy Dan Plovajko.

×

Fotbal zvyšuje posílání zpráv z mobilů

Starší článek

Finalisté SuperStar budou vystupovat v řadě letních pořadů Novy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: OAK

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více