Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČT: Chtěli bychom vytvořit jedno regionální studio ročně

Redakce MAM17. 6. 2004

Česká televize chce do budoucna rozšiřovat počet regionálních studií, a to minimálně o jedno ročně. Členům Rady ČT to na jejich pravidelném zasedání řekl generální ředitel ČT Jiří Janeček.
Reagoval tak na připomínky radních, že veřejnoprávní televize dlouhodobě neplní kvótu 20 procent regionálního vysílání z celkového vysílacího času televize, která je zakotvena v zákoně o ČT. Neplnění kvóty bylo terčem kritiky i poslance Petra Plevy (ODS) při květnovém projednávání výroční zprávy ČT za rok 2003.
České televizi se pětinový podíl regionálního vysílání dlouhodobě plnit nedaří, stále však stoupá. Podíl regionálního vysílání od roku 2001 vzrostl podle generálního ředitele o 2,7 procenta na 11,5 procenta. “To není přece až tak špatné,” uvedl Janeček. Do budoucna hodlá televize plnění kvóty zajistit i budováním dalších regionálních studií, která budou podle Janečka plnoformátová, nikoli jen redakční.
“Se zřízením regionálních studií počítáme a v současné době dojednáváme podmínky v regionech. Chtěli bychom zřizovat minimálně jedno regionální studio ročně,” řekl Janeček radním. Jak však ředitel dodal, zatím není jasný způsob, jak nová studia zaplatit. Závisí to podle něj i na podobě nového zákona o poplatcích. ČT pak podle mluvčího Martina Krafla nemá představu, v jaké časovém horizontu lze za pomoci nových studií kvótu naplnit.
Na regionálním vysílání se nyní podílejí zejména dvě televizní studia v Brně a Ostravě.

×

Rada ČT nesouhlasí s prohlášením Asociace producentů v audiovizi

Starší článek

Některé reklamy na spotřební úvěry neobsahují ze zákona povinné údaje

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více