Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cikánská omáčka důvodem konfliktu mezi Hamé a Nestlé

Redakce MAM10. 6. 2004

Největší tuzemská konzervárna Hamé podala žalobu na společnost Nestlé. Firma podle Hamé neoprávněně užívá ochrannou známku Cikánská omáčka. Zneužívání značky pokračuje i přes nabídku Hamé ke smírnému vyřešení celé záležitosti, řekl generální ředitel Hamé Leoš Novotný. Nestlé se bude ale podle svého ředitele vnějších vztahů Martina Waltera právní cestou bránit, aby označení mohlo nadále používat.
“Považujeme to za druhové označení určitého typu výrobku,” řekl Walter s tím, že jejich výrobek je jako jedna z šesti novinek na trhu od května pod značkou Magi-Cikánská omáčka.
Hamé vyzvalo Nestlé, aby přestalo ochrannou známku Cikánská omáčka používat a současně podalo trestní oznámení na statutární zástupce společnosti Nestlé z důvodu porušování práv k ochranné známce. “Věříme, že tyto kroky přimějí i takový ekonomický kolos, jakým je Nestlé, k respektování práva v Česku a k přehodnocení jeho protiprávního jednání,” uvedl Novotný.
Akciová společnost Hamé vlastní více než 200 ochranných známek. Své výrobky si firma chrání prostřednictvím registrace ochranných známek nejen u pražského Úřadu průmyslového vlastnictví, ale i v mezinárodní databázi u Světové organizace duševního vlastnictví v Ženevě.
Hamé vykázalo v prvním čtvrtletí letošního roku tržby 835 milionů korun, což je o osm procent více než ve srovnatelném období loňského roku. Loni utržila firma 3,28 miliardy korun. Zaměstnává na 1950 lidí.

×

Skupina GES se na Slovensku uchází o digitální vysílání

Starší článek

Fotbal láká reklamu méně než hokej

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Togethxr

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

WPP opět nakupuje, do sítě přibrala poskytovatele mobilních technologií

Největší komunikační síť světa oznámila další akvizici. Pod svou agenturu Wunderman Thompson přikoupila společnost NN4M, která poskytuje mobilní…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více