Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cestující na Ruzyni mohou sledovat letištní vysílání

Redakce MAM21. 6. 2004

Cestující na letišti Praha – Ruzyně mohou od neděle 20. června sledovat vysílání letištních informací, zábavních klipů a reklamy na síti 28 plazmových obrazovek, které jsou rozmístěny po celém terminálu, informovala mluvčí České správy letišť Anna Kovaříková.
Program bude složen převážně z nekomerčních bloků, které tvoří 75 procent vysílacího času. Kromě informací České správy letišť budou cestující moci zhlédnout zábavní klipy či prezentační filmy. Čtvrtinu vysílacího času obsadí reklamy.
Okruh bude vysílat 15 hodin denně od 7:00 do 22:00, tedy v době, kdy v terminálu pobývá největší množství cestujících. Letiště předpokládá, že jeden cestující v terminálu stráví průměrně šedesát minut a vysílání by ho mělo alespoň jednou oslovit. Program se totiž bude opakovat každou hodinu.
Aktuální letištní informace budou ve vysílací skladbě nadřazeny ostatním sdělením. Například ohlášení jakékoli mimořádné události má absolutní prioritu, řekla Kovaříková.
Pasažéři, kterých Ruzyně loni odbavila téměř 7,5 milionu, mohou letištní vysílání sledovat na 28 plazmových obrazovkách a LCD monitorech. Ty jsou umístěny na nejvíce frekventovaných místech terminálu. Obrazovky mají úhlopříčku 107 a monitory 76 centimetrů. V současné době jsou v odletové hale před celní a pasovou kontrolou, ve veřejné části příletové haly a pro tranzitní cestující v prstu A a také v prstu B. Projekt kompletně zajišťuje reklamní společnost M.I.P. Group.
Podle zájmu pasažérů se síť bude rozšiřovat. Počet obrazovek v terminálu by podle předběžných průzkumů mohl postupně vzrůst až na dvojnásobek. Stejnou síť letiště plánuje také v nově budovaném terminálu Sever 2. Ten má být dostavěn koncem roku 2005.

×

Švédský deník Metro začíná konkurovat regionálnímu tisku

Starší článek

Začíná festival Cannes Lions

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více