Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Cestománii bude od podzimu vysílat Nova

Redakce MAM29. 6. 2004

Dlouholetý cyklus dokumentů producenta Fera Feniče nazvaný Cestománie se z České televize stěhuje na Novu. Na obrazovkách komerční televize by se měl objevit od září. “Objeví se v upravené podobě, bude mít například jinou znělku a jemně upravený název. Ale principy pořadu zůstanou zachovány,” řekl Fenič, který je na pracovní cestě v Petrohradu. Informaci potvrdila programová ředitelka Novy Libuše Šmuclerová, Česká televize však podle mluvčího ČT Martina Krafla s Cestománií stále počítá.
Smlouva o vysílání na Nově byla podle Feniče podepsána v pondělí 28. června, v producentově zastoupení ji signoval jeho právník. “Ano, od podzimu budeme Cestománii uvádět. Zatím nemáme uzavřeno vysílací schéma, a tak jsme zatím nestanovili den, kdy se pořad na Nově bude objevovat,” uvedla programová ředitelka Novy Libuše Šmuclerová.
Fenič uvedl, že ČT o jeho pořad již neprojevila zájem, a tak se po 12 letech vysílání ve veřejnoprávní televizi stěhuje na stanici komerční. K radikálním změnám pořadu v souvislosti s přechodem k jinému typu televize se Fenič nechystá. “Dokonce má Nova zájem na tom, aby se pořad téměř neměnil,” řekl producent.
Česká televize podle mluvčího Martina Krafla žádnou oficiální informaci o stěhování Cestománie na Novu nemá. “Zatím s ní na podzim počítáme. Ale písemně tuto spolupráci stvrzenu nemáme,” přiznal Krafl.

×

Nova: U českých dálnic je polovina billboardů načerno

Starší článek

McCann vyhrál Viagru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více