České aerolinie pozastavily tendr

7. 6. 2004 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výběrové řízení na reklamní (popř. mediální) agenturu pro České aerolinie (ČSA) bylo pozastaveno. Přerušení tendru souvisí s odchodem manažera marketingu Tomáše Olbricha z ČSA. Jeho nástupce bude představen tento týden. Minulý týden Olbrich pro M&M řekl, že do výběrového řízení byly pozvány vedle stávající agentury Zero (pracovala pro ČSA 3 roky), Young & Rubicam, Ogilvy & Mather a tři další agentury. Agentury budou osloveny znovu, nicméně jak řekla M&M mluvčí ČSA Dana Dvořáková, zvažuje firma oslovení ještě několika dalších.

-Jindřich Jirásek-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.