Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi na dovolenou stále častěji létají; většina jezdí autem

Redakce MAM17. 6. 2004

Češi na dovolenou stále častěji cestují letecky. Zatímco loni plánovalo na dovolenou letět 620 000 českých turistů, letos by jich mohlo být 650 000 až 700 000. Vyplývá to z výzkumu, při němž se agentura Mag Consulting dotazovala 1500 respondentů. Důvodem je pokles cen letecké dopravy a růst příjmů obyvatel.
Nejvíce lidí však nadále cestuje na dovolenou vlastním vozem. Letos jich bude asi milion. Také počet těchto turistů ale roste. Podle ředitele Mag Consultingu Jaromíra Beránka hraje hlavní roli pohodlí, které mají lidé ve vlastním automobilu proti autobusům. Pokud jedou vlastním vozem, mohou také na dovolené navštívit více míst. Autem Češi cestují jen do relativně dostupných oblastí především do Chorvatska, Itálie a na Slovensko.
Letadla a auta ubírají turisty autobusům ale také železnici. Autobusem podle Beránka pojede do ciziny asi 675 000 a vlakem zhruba 175 000 Čechů. Loni cestovalo na dovolenou autobusem o tři procentní body a vlakem o procentní bod více turistů.
Na dovolených v České republice využívá vlastní vozidlo 72 procent českých turistů. Zhruba čtvrtina lidí jede veřejnou dopravou, tedy autobusem nebo vlakem.

×

ING Direct a BBH jdou od sebe

Starší článek

TNS letos čeká rekordní výdaje na reklamu v USA

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více