Čtvrtfinálový zápas fotbalového mistrovství Evropy mezi Čechy a Dány vidělo v průměru 1,98 milionu diváků. Byl to zatím nejsledovanější přenos z letošního šampionátu, sdělil mluvčí ČT Martin Krafl. V neděli večer však ještě více lidí zhlédlo poslední díl soutěže Česko hledá SuperStar – ten podle údajů Novy vidělo 2,15 milionu diváků.
Vítězné utkání českých fotbalistů vidělo 23,4 procenta dospělé populace. „Podíl na sledovanosti činil 49 procent,“ uvedl Krafl. Duel, v němž si Češi vybojovali postup do semifinále šampionátu, tak zhlédlo zatím nejvíce diváků ze všech utkání, které ČT nabídla.
Všechny čtyři zápasy českého týmu v Portugalsku přilákaly větší pozornost než zbývající tři čtvrtfinálové duely. Ze čtyř českých utkání zhlédlo nejméně příznivců úvodní vystoupení s Lotyši – 1,244.000 diváků. I to je však více, než kolik lidí vidělo dramatický souboj domácí reprezentace s Angličany (1 179 000 diváků), překvapivý postup Řeků na úkor Francie (1 036 000) a střetnutí Nizozemců se Švédy (978 000).
Při utkání Česka s Dánskem měli diváci větší zájem o druhý poločas – z každé stovky jej sledovalo 65 lidí. Počet diváků v této části přímého přenosu přesáhl 2,7 milionu. O první půli takový zájem nebyl, tu podle údajů ČT vidělo 1,96 milionu lidí.
Úvodní poločas utkání, které začalo ve 20:45, se však překrýval s posledním dílem série Česko hledá SuperStar na Nově. Závěrečný přenos této soutěže podle údajů stanice zhlédlo v průměru 2,15 milionu lidí. „V osm hodin večer usedlo k obrazovkám TV Nova 48 procent všech televizních diváků,“ sdělil mluvčí Novy Dan Plovajko.
Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu
Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.