Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Čtvrtfinálové vítězství nad Dánskem viděly dva miliony lidí

Externí autor29. 6. 2004

Čtvrtfinálový zápas fotbalového mistrovství Evropy mezi Čechy a Dány vidělo v průměru 1,98 milionu diváků. Byl to zatím nejsledovanější přenos z letošního šampionátu, sdělil mluvčí ČT Martin Krafl. V neděli večer však ještě více lidí zhlédlo poslední díl soutěže Česko hledá SuperStar – ten podle údajů Novy vidělo 2,15 milionu diváků.
Vítězné utkání českých fotbalistů vidělo 23,4 procenta dospělé populace. “Podíl na sledovanosti činil 49 procent,” uvedl Krafl. Duel, v němž si Češi vybojovali postup do semifinále šampionátu, tak zhlédlo zatím nejvíce diváků ze všech utkání, které ČT nabídla.
Všechny čtyři zápasy českého týmu v Portugalsku přilákaly větší pozornost než zbývající tři čtvrtfinálové duely. Ze čtyř českých utkání zhlédlo nejméně příznivců úvodní vystoupení s Lotyši – 1,244.000 diváků. I to je však více, než kolik lidí vidělo dramatický souboj domácí reprezentace s Angličany (1 179 000 diváků), překvapivý postup Řeků na úkor Francie (1 036 000) a střetnutí Nizozemců se Švédy (978 000).
Při utkání Česka s Dánskem měli diváci větší zájem o druhý poločas – z každé stovky jej sledovalo 65 lidí. Počet diváků v této části přímého přenosu přesáhl 2,7 milionu. O první půli takový zájem nebyl, tu podle údajů ČT vidělo 1,96 milionu lidí.
Úvodní poločas utkání, které začalo ve 20:45, se však překrýval s posledním dílem série Česko hledá SuperStar na Nově. Závěrečný přenos této soutěže podle údajů stanice zhlédlo v průměru 2,15 milionu lidí. “V osm hodin večer usedlo k obrazovkám TV Nova 48 procent všech televizních diváků,” sdělil mluvčí Novy Dan Plovajko.

×

Fotbal zvyšuje posílání zpráv z mobilů

Starší článek

Finalisté SuperStar budou vystupovat v řadě letních pořadů Novy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Lexus

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více