Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Fotbal zvyšuje posílání zpráv z mobilů

Externí autor29. 6. 2004

Úspěšné tažení českého mužstva na fotbalovém Euru v Portugalsku se výrazně odrazilo i v počtu posílaných textových zpráv. Mobilní operátoři hlásí zejména po vstřelených brankách, o přestávkách a po skončení zápasů nárůsty počtu SMS na více než dvojnásobek.
“V průběhu utkání jsou znát na provozech SMS center zejména góly, kdy je několik minut po vstřelené brance znatelný několikanásobný nárůst provozu oproti normálu, a to až na 250 procent běžného provozu,” uvedla mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Lidé rovněž více komunikují o přestávkách a po skončení zápasu, kdy je počet odeslaných SMS stoupá o 20 až 25 procent. Po nedělním čtvrtfinálovém utkání ČR proti Dánsku byl provoz v síti T-Mobile o čtvrtinu vyšší, uvedl mluvčí firmy Jiří Hájek.
Důležité fotbalové zápasy, stejně jako hokejová utkání na nedávném mistrovství světa, podle mluvčího Českého Mobilu Petra Šindlera zvyšují zájem o posílání zpráv. Na rozdíl od hokeje, kde byl patrný růst provozu během celého utkání, si při fotbalu nechávají uživatelé posílání zpráv až na závěr zápasu a během hry také méně telefonují, dodal.
Mobilní sítě zatím nápor zvládají bez problémů. Další zatížení čeká operátory ve čtvrtek, kdy bude česká reprezentace hrát semifinálový zápas s Řeckem.
Mobilní operátoři mají v tuzemsku 9,9 milionu zákazníků. Během šampionátu v Portugalsku nabízejí svým klientům vedle běžných služeb speciální zpravodajství prostřednictvím SMS a MMS, tématické vyzváněcí melodie, loga a hry na mobilních telefonech.

×

Internetová kreativa s plným měšcem gagů

Starší článek

Čtvrtfinálové vítězství nad Dánskem viděly dva miliony lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více